Jesteś tutaj: Auchan | Obsługa klienta | Punkty obsługi Klienta | Punkt Obsługi Klienta
 

Punkt Obsługi Klienta

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA (POK)

Faktura VAT – dbamy o komfort klienta!
W Punkcie Obsługi Klienta, każdy klient może uzyskać fakturę za zakupy w naszych sklepach. Faktury dla firm wydawane są w terminie 7 dniu od momentu zakupu, dla osób fizycznych do 3 miesięcy od dnia wydania towaru lub wykonania usługi.


Reklamacje – dbamy o zadowolenie klienta!
Do Punktu Obsługi Klienta mogą się zwrócić osoby chcące zareklamować produkt nieprzemysłowy. Pamiętać jednak należy, że reklamacja możliwa jest pod warunkiem okazania paragonu lub faktury VAT na dany produkt. POK w ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji ustosunkuje się do problemu, o czym niezwłocznie powiadomi klienta.


Zwroty – dbamy o dobre wrażenie klienta!
W Punkcie Obsługi Klienta, można również zwrócić produkty niespełniające oczekiwań klienta. Zwroty możliwe są za okazaniem paragonu lub faktury VAT w terminie 7 dni od dokonania zakupu. Ważne jest, by zwracane artykuły miały niezniszczone opakowania. Reklamacje tych produktów z gwarancją i przemysłowych przyjmuje Punkt serwisowo-gwarancyjny.

Zwrotowi nie podlegają:
o   Produkty z gwarancją
o   Płyty i kasety nagrane
o   Gry komputerowe
o   Książki i czasopisma
o   Alkohol
o  
Produkty spożywcze
o   RTV/AGD
o   Oleje samochodowe
o   Bielizna osobista
o   Kostiumy kąpielowe
o   Kosmetyki
o   Detergenty
o  Biżuteria