Jesteś tutaj: Auchan | Obsługa klienta | Punkty obsługi Klienta | Punkt Obsługi Klienta
 

Punkt Obsługi Klienta

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA (POK)

Faktura VAT – dbamy o komfort klienta!

Faktury Vat Wystawiane są na podstawie paragonu

1)      Do 15 dnia następnego miesiąca  jeżeli zgłoszenie wystawienia faktury nastąpiło w miesiącu dokonania zakupu.

2)      W ciągu 15 dni od dnia zgłoszenia żądania wystawienia faktury, jeżeli zgłoszenie nastąpiło po upływie miesiąca w którym dokonano zakupu.

Zgłoszenie wystawienia faktury może nastąpić w ciągu 3 miesięcy od końca miesiąca w którym dokonano zakupu lub wykonania usługi.



Reklamacje – dbamy o zadowolenie klienta!
Do Punktu Obsługi Klienta mogą się zwrócić osoby chcące zareklamować produkt nieprzemysłowy. Pamiętać jednak należy, że reklamacja możliwa jest pod warunkiem okazania dowodu zakupu. Paragon może ułatwić złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia. Podstawą reklamacji może być każdy wiarygodny dowód zawarcia umowy sprzedaży, np. wyciąg z rachunku bankowego. POK w ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji ustosunkuje się do problemu, o czym niezwłocznie powiadomi klienta.  


Zwroty – dbamy o dobre wrażenie klienta!
W Punkcie Obsługi Klienta, można również zwrócić produkty niespełniające oczekiwań klienta. Zwroty możliwe są za okazaniem paragonu lub faktury VAT w terminie 7 dni od dokonania zakupu. Ważne jest, by zwracane artykuły miały niezniszczone opakowania. Reklamacje tych produktów z gwarancją i przemysłowych przyjmuje Punkt serwisowo-gwarancyjny.

Zwrotowi nie podlegają:
o   Produkty z gwarancją
o   Płyty i kasety nagrane
o   Gry komputerowe
o   Książki i czasopisma
o   Alkohol
o   Produkty spożywcze
o   RTV/AGD
o   Oleje samochodowe
o   Bielizna osobista
o   Kostiumy kąpielowe
o   Kosmetyki
o   Detergenty
o  Biżuteria