Przeglądaj gazetki
Auchan zakupy
Auchan na Allegro
Auchan przez Glovo
Auchan przez Wolt
Auchan przez Everli
icon-menu_health
Program Skarbonka
Aplikacja Auchan
Popularne frazy
  • rower
  • kawa
  • ziemia
  • mleko
  • woda
Top produkt
Najpopularniejsze produkty
Banany - Owoce
Banany - Owoce
PLN 4.45
Papryka - Czerwona
Papryka - Czerwona
PLN 21.59
Cebula - Warzywo
Cebula - Warzywo
PLN 5.98
Marchew - Warzywa
Marchew - Warzywa
PLN 4.48
Mlekovita - Wypasione mleko UHT  2%
Mlekovita - Wypasione mleko UHT 2%
PLN 3.98
Łaciate - Mleko UHT  3.2%
Łaciate - Mleko UHT 3.2%
PLN 3.98
Pomidory - Drobne
Pomidory - Drobne
PLN 12.99
Najtrafniejsze

    • Nasze Wartości
    • Punkt Obsługi Klienta

    regulaminy
    zwroty i reklamacje
    faktury
    kontakt
    FAQ


    Przyjdź do nas,

    a my poświęcimy Ci całą naszą uwagę i postaramy się rozwiązać Twój problem.

    Znajdź sklep

    Regulaminy

    Zwroty i reklamacje

    Auchan przyjmuje zwroty towarów pełnowartościowych, nieużywanych, niezniszczonych, w oryginalnym opakowaniu oraz nadających się do ponownej sprzedaży.

    Towar zakupiony w sklepach Auchan na terenie Polski można zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. W przypadku zeskanowania karty Skarbonka podczas transakcji zwrotów można dokonywać bezterminowo.
    Artykuły posiadające termin przydatności do spożycia można zwrócić, pod warunkiem, że do upływu tego terminu pozostało siedem lub więcej dni. Zwrotowi nie podlegają: doładowania telefoniczne, produkty przedpłacone, produkty, których karta gwarancyjna została ostemplowana pieczątką sklepu produkty, które zostały spersonalizowane, odzież używana z gamy Nowe Życie by Auchan, biżuteria, fajerwerki i artykuły wymagające przechowywania w ciągu chłodniczym (w lodówce).

    Regulamin zwrotu

    Warunki reklamacji

    W przypadku reklamacji z tytułu gwarancji, najszybszym sposobem jest bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem lub działem wsparcia producenta danego produktu, który pomoże w rozwiązaniu problemu lub przyjmie zgłoszenie reklamacyjne.
    Każdy klient ma prawo złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepach Auchan z tytułu gwarancji przez cały okres jej obowiązywania. Uprawnienie obejmuje asortyment, na który została udzielona gwarancja.

    Wszystkie artykuły zakupione w sklepach stacjonarnych Auchan Polska Sp. z o.o. mogą być reklamowane za okazaniem dowolnego dowodu zakupu, na którym jest wskazana data zakupu (najlepiej paragonu, faktury lub innego dokumentu potwierdzającego zakup towaru od Auchan Polska Sp. z o.o.). Dodatkowo dowodem zakupu może być oświadczenie Klienta, przy czym musi w nim zostać podana data i miejsce zakupu. Paragon lub faktura nie są konieczne do rozpatrzenia reklamacji.


    Reklamacje produktów kupionych w Auchan Polska – informacje dla Klientów

    W przypadku produktów zakupionych na Allegro, na Ceneo lub w Empiku reklamację lub odstąpienie od umowy prosimy zgłaszać poprzez kontakt z:

    Biurem Obsługi Klienta kontakt@auchan.pl tel 22 444 02 22

    Allegro
    Ceneo
    Empik

    Faktury

    Faktura uproszczona

    Paragon fiskalny o wartości nie przekraczającej 450 PLN / 100 EUR z zawartym w nim NIP-em nabywcy to tzw. faktura uproszczona. Taka faktura w określonych okolicznościach może nie zawierać niektórych elementów, ale stanowi fakturę VAT do celów rozliczeń podatkowych. Paragon z NIP traktowany jest zatem przez przepisy prawa podatkowego tak jak faktura do celów odliczenia podatku VAT naliczonego oraz do zaliczenia wydatków do kosztów uzyskania przychodu.

    Paragon fiskalny z numerem NIP, wystawiony na kwotę poniżej 450 zł jest więc fakturą uproszczoną. Do takiej faktury nie wystawia się dodatkowej, pełnej faktury.

    Terminy wystawiania faktur

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami osoba fizyczna, niezależnie od tego, czy prowadzi działalność gospodarczą czy nie,, może zgłosić żądanie wystawienia faktury w terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono towar, wykonano usługę lub otrzymano całość lub część zapłaty. Taka faktura może być wystawiona dla paragonów dokumentujących transakcję przekraczającą 450 zł.

    TAX FREE

    Jeżeli jesteś obywatelem posiadającym stałe miejsce zamieszkania poza obszarem Unii Europejskiej (UE), a produkty zakupione w Polsce wywozisz w stanie nienaruszonym poza obszar UE, to zyskujesz uprawnienia do zwrotu VAT. Otrzymanie zwrotu podatku będzie możliwe, jeśli wywóz towaru poza terytorium Unii Europejskiej nastąpi nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca następującego po miesiącu, w którym podróżny dokonał zakupu. Dodatkowym warunkiem, jaki musi być spełniony, aby podróżny otrzymał zwrot, jest określona przepisami minimalna wartość zakupionych towarów, która wynosi 200 zł. Zakupów TAX FREE można dokonać w sklepie w oznaczonej kasie.

    Zamów kartę podarunkową

    dla pracowników swojej firmy w puncie obsługi Klienta w hipermarkecie Auchan

    Problemy? Pytania?
    Powiedz nam o wszystkim!

    Przejdź do formularza kontaktowego

    Poznaj odpowiedzi
    na najczęściej zadawane pytania

    Sprawdź

    Chcesz otrzymywać nowości?
    Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera
    Zaplanuj zakupy
    Zakupy on-line Auchan na Allegro
    O Auchan
    Nasze gazetki Nasze sklepy Press room Program Skarbonka Oferty Pracy Staże Mapa Witryny
    Informacje prawne
    Polityka prywatności Regulaminy akcji promocyjnych Franczyza Reklamacje Strategie podatkowe Regulamin Aplikacji Mobilnej Regulamin Programu lojalnościowego "Skarbonka" Regulamin Cyfrowego Konta Auchan oraz sklepu internetowego Zakupy.Auchan.pl Wycofane produkty
    Pomoc
    Kontakt Formularz kontaktowy FAQ
    Zadzwoń: 22 444 02 22
    Napisz: kontakt@auchan.pl
    Zgłoś naruszenie


    Auchan Retail International 2023 - Wszelkie prawa zastrzeżone