

Przyjdź do nas,
a my poświęcimy Ci całą naszą uwagę i postaramy się rozwiązać Twój problem.

Auchan przyjmuje zwroty towarów pełnowartościowych, nieużywanych, niezniszczonych, w oryginalnym opakowaniu oraz nadających się do ponownej sprzedaży.
Towar zakupiony w sklepach Auchan na terenie Polski można zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. W przypadku zeskanowania karty Skarbonka podczas transakcji zwrotów można dokonywać bezterminowo.
Artykuły posiadające termin przydatności do spożycia można zwrócić, pod warunkiem, że do upływu tego terminu pozostało siedem lub więcej dni. Zwrotowi nie podlegają: doładowania telefoniczne, produkty przedpłacone, produkty, których karta gwarancyjna została ostemplowana pieczątką sklepu produkty, które zostały spersonalizowane, odzież używana z gamy Nowe Życie by Auchan, biżuteria, fajerwerki i artykuły wymagające przechowywania w ciągu chłodniczym (w lodówce).
Warunki reklamacji
W przypadku reklamacji z tytułu gwarancji, najszybszym sposobem jest bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem lub działem wsparcia producenta danego produktu, który pomoże w rozwiązaniu problemu lub przyjmie zgłoszenie reklamacyjne.
Każdy klient ma prawo złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepach Auchan z tytułu gwarancji przez cały okres jej obowiązywania. Uprawnienie obejmuje asortyment, na który została udzielona gwarancja.
Wszystkie artykuły zakupione w sklepach stacjonarnych Auchan Polska Sp. z o.o. mogą być reklamowane za okazaniem dowolnego dowodu zakupu, na którym jest wskazana data zakupu (najlepiej paragonu, faktury lub innego dokumentu potwierdzającego zakup towaru od Auchan Polska Sp. z o.o.). Dodatkowo dowodem zakupu może być oświadczenie Klienta, przy czym musi w nim zostać podana data i miejsce zakupu. Paragon lub faktura nie są konieczne do rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku produktów zakupionych na Allegro, na Ceneo lub w Empiku reklamację lub odstąpienie od umowy prosimy zgłaszać poprzez kontakt z:
Biurem Obsługi Klienta kontakt@auchan.pl tel 22 444 02 22

Faktura uproszczona
Paragon fiskalny o wartości nie przekraczającej 450 PLN / 100 EUR z zawartym w nim NIP-em nabywcy to tzw. faktura uproszczona. Taka faktura w określonych okolicznościach może nie zawierać niektórych elementów, ale stanowi fakturę VAT do celów rozliczeń podatkowych. Paragon z NIP traktowany jest zatem przez przepisy prawa podatkowego tak jak faktura do celów odliczenia podatku VAT naliczonego oraz do zaliczenia wydatków do kosztów uzyskania przychodu.
Terminy wystawiania faktur
Zgodnie z obowiązującymi przepisami osoba fizyczna, niezależnie od tego, czy prowadzi działalność gospodarczą czy nie,, może zgłosić żądanie wystawienia faktury w terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono towar, wykonano usługę lub otrzymano całość lub część zapłaty. Taka faktura może być wystawiona dla paragonów dokumentujących transakcję przekraczającą 450 zł.


TAX FREE
Jeżeli jesteś obywatelem posiadającym stałe miejsce zamieszkania poza obszarem Unii Europejskiej (UE), a produkty zakupione w Polsce wywozisz w stanie nienaruszonym poza obszar UE, to zyskujesz uprawnienia do zwrotu VAT. Otrzymanie zwrotu podatku będzie możliwe, jeśli wywóz towaru poza terytorium Unii Europejskiej nastąpi nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca następującego po miesiącu, w którym podróżny dokonał zakupu. Dodatkowym warunkiem, jaki musi być spełniony, aby podróżny otrzymał zwrot, jest określona przepisami minimalna wartość zakupionych towarów, która wynosi 200 zł. Zakupów TAX FREE można dokonać w sklepie w oznaczonej kasie.