Aplikacja

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH?
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu uczestnictwa w programie lojalnościowym Skarbonka jest spółka Auchan Polska sp. z o.o. (ul. Puławska 46, 05-500 Piaseczno).

W JAKIM CELU SĄ PRZETWARZANE DANE OSOBOWE?
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:

  • • uczestnictwa w Programie;
  • • sporadycznego przeprowadzenia ankiet dotyczących zadowolenia uczestników programu;
  • • ustalenia, dochodzenia i egzekucji ewentualnych roszczeń dotyczących uczestnictwa w programie oraz obrony przed tego typu roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.

Podanie imienia, nazwiska, daty urodzenia, adresu pocztowego oraz adresu e-mail jest konieczne, aby móc przystąpić do programu. Podanie numeru telefonu jest dobrowolne.

JAKA JEST PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH?
Podstawami prawnymi przetwarzania danych osobowych są:

  • • umowa, do zawarcia której dochodzi pomiędzy uczestnikiem programu a Auchan Polska sp. z o.o. w przypadku przystąpienia do programu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • • prawnie uzasadniony interes Auchan Polska sp. z o.o. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na:

    • • badaniu zadowolenia uczestników programu;
    • • wykonaniu czynności administracyjnych i rozpatrzeniu ewentualnych reklamacji związanych z zablokowaniem konta Skarbonka (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    • • ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji ewentualnych roszczeń dotyczących uczestnictwa w programie oraz obronie przed tego typu roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.

KTO MOŻE MIEĆ DOSTĘP DO DANYCH OSOBOWYCH?
Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć w odpowiednim zakresie:

  • • upoważnieni pracownicy Auchan Polska sp. z o.o.;
  • • podmioty obsługujące systemy informatyczne, w których są przetwarzane dane, wykonujące usługi administracyjne na rzecz Auchan Polska sp. z o.o. (np. niszczenia dokumentów) oraz wspierające Auchan Polska sp. z o.o. w realizacji programu.

JAK DŁUGO BĘDĄ PRZECHOWYWANE DANE OSOBOWE?
Dane osobowe są przechowywane do czasu rezygnacji z udziału w programie Skarbonka. W przypadku rezygnacji, dane zostaną usunięte w ciągu dwóch miesięcy od zablokowania konta Skarbonka.

Ponadto konto wraz z danymi osobowymi uczestnika jest kasowane w przypadku nieużywania karty Skarbonka przez trzy lata.

W przypadku konieczności obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń związanych z Państwa uczestnictwem w programie, dane osobowe mogą być przechowywane przez czas niezbędny do obrony przed tego typu roszczeniami lub ich dochodzenia. Są to jednak wyjątkowe przypadki i podlegają indywidualnej ocenie.

CZY DANE SĄ WYKORZYSTYWANE DO PROFILOWANIA LUB PODEJMOWANIA ZAUTOMATYZOWANYCH DECYZJI?
W przypadku zamówienia przez uczestnika programu Skarbonka wiadomości e-mail lub SMS/MMS, które zawierają informacje handlowe, dane dotyczące zakupów dokonanych przy użyciu karty Skarbonka mogą być wykorzystywane do dopasowywania treści informacji (profilowanie). Uczestnik programu może wnieść sprzeciw wobec profilowania za pomocą adresu e-mail daneosobowe@auchan.pl lub w sklepie.

JAKIE PRAWA PRZYSŁUGUJĄ PAŃSTWU W ZWIĄZKU Z ICH PRZETWARZANIEM PRZEZ AUCHAN POLSKA SP. Z O.O.?
Przysługuje Państwu prawo do:

  • • żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia danych;
  • • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  • • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania danych osobowych.

JAK MOŻNA UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI LUB WNIEŚĆ ŻĄDANIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH?
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub wniesienia żądań dotyczących przetwarzania danych osobowych, mogą Państwo skontaktować się z inspektorem ochrony danych za pomocą adresu
e-mail daneosobowe@auchan.pl lub wysyłając list na adres siedziby spółki z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.