Aplikacja

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Nasza działalność handlowa, która polega na sprzedaży produktów w sieci hiper i supermarketów dostępnych w całej Polsce oraz w sklepach internetowych, wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. Przetwarzamy dane różnych osób – klientów, kontrahentów, pracowników czy kandydatów do pracy. Dlatego na niniejszej stronie znajdą Państwo najważniejsze informacje o tym, w jakich sytuacjach dochodzi do przetwarzania danych osobowych przez Auchan Polska sp. z o.o. oraz w jaki sposób je przetwarzamy. Aby zapoznać się ze szczegółami, należy kliknąć w podkreślony tekst.

ZAKUPY W SKLEPACH STACJONARNYCH I PRZEZ INTERNET
W związku z realizacją zakupów w sklepach stacjonarnych oraz przez internet, Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:

NEWSLETTERY I SMSY MARKETINGOWE
Aby być na bieżąco z naszą ofertą, możliwe jest zamówienie informacji handlowych dostarczanych drogą elektroniczną. Wówczas przetwarzamy podstawowe dane kontaktowe, aby wysyłać wiadomości e-mail lub SMS/MMS, które zawierają informacje o naszych towarach i usługach.

REKLAMACJE PRODUKTÓW I PYTANIA
Możemy gromadzić dane również w związku z obsługą klientów. Wówczas przetwarzamy dane w celu:

WSPÓŁPRACA Z KONTRAHENTAMI
Nasza działalność wymaga współpracy z wieloma dostawcami i podwykonawcami. Może wiązać się to z przetwarzaniem danych w celu:

REKRUTACJA PRACOWNIKÓW
Auchan Polska sp. z o.o. prowadzi wiele postępowań rekrutacyjnych. W związku z tym, możemy przetwarzać dane w celu rozpatrzenia aplikacji kandydata do pracy.

KONTAKT Z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH
Jeśli chcą Państwo zadać pytanie lub zgłosić żądanie dotyczące przetwarzania przez nas danych osobowych, prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych – Agnieszką Rowińską. Kontakt możliwy jest za pomocą adresu e-mail daneosobowe@auchan.pl lub tradycyjnego listu (list należy wysłać na adres siedziby spółki z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”).

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE OSOBOWE?
Okresy przechowywania danych osobowych są różne w zależności od celu, w którym zostały zgromadzone.

Dane przetwarzane w celu obsługi kont w naszych sklepach internetowych usuwane są w ciągu dwóch miesięcy od skasowania konta. Identyczny termin stosujemy w przypadku rezygnacji z otrzymywania wiadomości marketingowych. Z kolei w przypadku wniesienia reklamacji, dane przechowujemy przez dwa lata od jej rozpatrzenia, w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Natomiast faktury musimy przechowywać przez sześć lat od końca roku, w którym zostały wystawione, ponieważ wymagają tego od nas przepisy prawa.

Jak widać, każda sytuacja jest inna. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z szczegółowymi informacjami dotyczącymi wybranych celów przetwarzania danych osobowych, które zawierają precyzyjne wyjaśnienia o okresach przechowywania danych.

KTO MOŻE MIEĆ DOSTĘP DO PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH
Po pierwsze, do danych osobowych przetwarzanych przez Auchan Polska sp. z o.o. mogą mieć dostęp upoważnieni pracownicy spółki. Dostępy udzielane są zgodnie z potrzebami pracowników oraz rodzajem wykonywanych przez nich zadań.

Ponadto dostęp do danych mogą mieć nasi podwykonawcy, przede wszystkim obsługujący systemy informatyczne, w których są przetwarzane dane osobowe oraz wykonujący usługi administracyjne np. związane z archiwizacją lub niszczeniem dokumentów.

Oczywiście wszystko zależy od sytuacji i dostęp do danych mogą mieć również inni podwykonawcy. W związku z tym, konkretne wyjaśnienia dotyczące podmiotów, które mogą mieć dostęp do danych, umieściliśmy w szczegółowych informacjach o poszczególnych celach przetwarzania danych.

ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
Dokładamy wszelkich starań, aby Polityka prywatności zawierała aktualne informacje. Jeśli jednak uważają Państwo, że wymaga ona zmian, prosimy o kontakt. Z chęcią zapoznamy się z Państwa uwagami.