KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH?
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu rozpatrzenia reklamacji dotyczącej produktu jest spółka Auchan Polska sp. z o.o. (ul. Puławska 46, 05-500 Piaseczno).
W JAKIM CELU SĄ PRZETWARZANE DANE OSOBOWE?
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
- • rozpatrzenia reklamacji dotyczącej produktu kupionego w sklepie stacjonarnym lub w jednym ze sklepów internetowych Auchan;
- • przyśpieszenia procesu reklamacyjnego;
- • obrony przed ewentualnymi roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi, związanymi z rozpatrzeniem reklamacji.
Podanie imienia, nazwiska oraz adresu pocztowego lub adresu e-mail jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji. Podanie nr. telefonu jest dobrowolne i służy przyśpieszeniu procesu reklamacyjnego.
JAKA JEST PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH?
Podstawami prawnymi przetwarzania danych osobowych są:
- • umowa sprzedaży produktu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
-
• prawnie uzasadniony interes Auchan Polska sp. z o.o. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na:
- • przyśpieszeniu procesu reklamacyjnego;
- • obronie przed ewentualnymi roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi, związanymi z rozpatrzeniem reklamacji.
KTO MOŻE MIEĆ DOSTĘP DO DANYCH OSOBOWYCH?
Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć w odpowiednim zakresie:
- • upoważnieni pracownicy Auchan Polska sp. z o.o.;
- • podmioty wykonujące naprawy (w przypadku reklamacji dotyczących produktów RTV itp.);
- • podmioty obsługujące systemy informatyczne, w których są przetwarzane dane osobowe oraz wykonujące usługi administracyjne na rzecz Auchan Polska sp. z o.o. (np. niszczenie dokumentów).
JAK DŁUGO BĘDĄ PRZECHOWYWANE DANE OSOBOWE?
Państwa dane będą przechowywane przez dwa lata od dnia rozpatrzenia reklamacji, w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z rozpatrzeniem reklamacji.
Termin ten może ulec przedłużeniu o czas trwania ewentualnego postępowania przed sądami lub innymi organami, a także w przypadku bezumownego przechowywania towaru.
CZY DANE SĄ WYKORZYSTYWANE DO PROFILOWANIA LUB PODEJMOWANIA ZAUTOMATYZOWANYCH DECYZJI?
Państwa dane nie są wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
JAKIE PRAWA PRZYSŁUGUJĄ PAŃSTWU W ZWIĄZKU Z ICH PRZETWARZANIEM PRZEZ AUCHAN POLSKA SP. Z O.O.?
Przysługuje Państwu prawo do:
- • żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przeniesienia danych;
- • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania Państwa danych osobowych.
JAK MOŻNA UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI LUB WNIEŚĆ ŻĄDANIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH?
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub wniesienia żądań dotyczących przetwarzania danych osobowych, mogą Państwo skontaktować się z inspektorem ochrony danych za pomocą adresu
e-mail daneosobowe@auchan.pl lub wysyłając list na adres siedziby spółki z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.