REGULAMIN SPRZEDAŻY W SKLEPACH BEZOBSŁUGOWYCH „AUCHAN GO”
OGÓLNE INFORMACJE I DEFINICJE
- Gdy piszemy w Regulaminie:
- „Ty” – mamy na myśli klienta Sklepu Auchan Go.
- „My” – mamy na myśli Auchan Polska sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie (ul. Puławska
46, 05-500 Piaseczno), zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego, której dokumentacja rejestrowa jest przechowywana w Sądzie Rejonowym
dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego, posiadającą numer KRS: 0000032892, NIP: 5260309174, kapitał zakładowy
w wysokości 906 928 900,00 zł.
- Niektóre pojęcia, pisane przez nas w Regulaminie od dużej litery, mają określone znaczenie.
Wyjaśniamy je poniżej.POJĘCIE WYJAŚNIENIE Operator
PłatnościFirma świadcząca usługi płatnicze (dostawca usług płatniczych), która na
podstawie zawartej z nami umowy obsługuje płatności kartą płatniczą za
zakupy w Sklepie Auchan Go. Operatorem płatności jest Adyen N.V., Simon
Carmiggeltstraat 6-50, 1011 DJ Amsterdam, Holandia.Panel Specjalny czytnik z wyświetlaczem, umożliwiający wejście w celu zrobienia
zakupów do Sklepu Auchan Go z wykorzystaniem zweryfikowanej karty
płatniczej.Regulamin Ten regulamin, w którym określamy zasady i warunki zakupów w Sklepie
Auchan Go.Sklep Auchan Go
lub SklepSklep bezobsługowy działający pod szyldem „Auchan”, znajdujący się na
terytorium Polski, w którym możesz zrobić zakupy, jeśli spełniasz warunki
określone w Regulaminie. Działanie Sklepu Auchan Go polega na tym, że
dzięki nowoczesnemu systemowi składającemu się z oprogramowania
połączonego z zespołem czujników, wag i kamer zainstalowanych wewnątrz
Sklepu, możesz kupować Towary bez konieczności pójścia do kasy i bez
udziału naszego personelu. System obserwuje Cię wewnątrz Sklepu
i automatycznie ustala, jakie Towary i ile sztuk kupujesz oraz jaką cenę
musisz zapłacić za zakupy.Towar Rzecz (produkt) oferowany w Sklepie Auchan Go, którą możesz kupić na
zasadach i warunkach określonych w Regulaminie. Gdy w Regulaminie
piszemy o „Towarach” w liczbie mnogiej, oznacza to też – w danym
przypadku – jeden Towar (jeśli kupujesz tylko jedną rzecz). - W Regulaminie określiliśmy zasady i warunki robienia zakupów w Sklepach Auchan Go, w tym
dotyczące płatności za takie zakupy. - Jeśli chcesz zrobić zakupy w Sklepie Auchan Go, musisz spełnić wszystkie warunki wymienione
poniżej:- mieć ukończone 18 lat i co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
- posiadać ważną (aktywną) kartę płatniczą;
- posiadać telefon komórkowy umożliwiający odczytywanie wiadomości SMS i mający
dostęp do Internetu (dzięki temu będziemy m.in. mogli wysłać Ci elektroniczny
paragon za zakupy).
- My (Auchan Polska sp. z o.o.) jesteśmy operatorem Sklepów Auchan Go i odpowiadamy za ich
prawidłowe działanie. Jesteśmy również sprzedawcą Towarów oferowanych w Sklepach Auchan
Go. - Asortyment Towarów w Sklepach Auchan Go jest ograniczony w stosunku do standardowego
marketu Auchan czy naszego sklepu internetowego (zakupy.auchan.pl). Różnice w asortymencie
wynikają przede wszystkim z tego, że sprzedaż w Sklepie Auchan Go odbywa się bez udziału
kasjerów-sprzedawców. Ponadto, zgodnie z prawem, w autonomicznych punktach sprzedaży,
takich jak Sklepy Auchan Go, nie można sprzedawać niektórych produktów (np. papierosów). -
Sklepy Auchan Go nie są objęte naszym programem lojalnościowym „Skarbonka”. Oznacza to,
że:- za zakupy w Sklepach Auchan Go nie otrzymasz korzyści (w tym rabatów)
przewidzianych w programie lojalnościowym „Skarbonka”; - robiąc zakupy w Sklepach Auchan Go nie możesz korzystać z rabatów przyznanych Ci
w programie lojalnościowym „Skarbonka”.
- za zakupy w Sklepach Auchan Go nie otrzymasz korzyści (w tym rabatów)
-
Aktualne informacje o lokalizacjach, w których znajdziesz Sklepy Auchan Go, zamieszczamy na
naszej stronie internetowej www.auchan.pl i w aplikacji mobilnej Auchan.
- Gdy piszemy w Regulaminie:
WEJŚCIE DO SKLEPU AUCHAN GO
- Wejście do Sklepu Auchan Go jest możliwe zarówno dla:
- klientów niezarejestrowanych w naszym systemie (czyli takich, którzy nie zgodzili się
na zapamiętanie ich danych w celu uproszczenia procedury wejścia do Sklepu Auchan
Go w przyszłości oraz takich, którzy używają danej karty płatniczej po raz pierwszy lub
których rejestracja wygasła), jak również dla - klientów zarejestrowanych w naszym systemie (czyli takich, którzy zgodzili się na
zapamiętanie ich danych w celu uproszczenia procedury wejścia do Sklepu Auchan Go
w przyszłości).
- klientów niezarejestrowanych w naszym systemie (czyli takich, którzy nie zgodzili się
-
Żeby wejść do Sklepu Auchan Go i zrobić w nim zakupy, musisz podejść do Panelu
znajdującego się w widocznym miejscu na zewnątrz Sklepu, a następnie postępować zgodnie z
krokami opisanymi poniżej. -
Jeśli nie jesteś zarejestrowany/-a w naszym systemie, używasz danej karty płatniczej po raz
pierwszy lub Twoja rejestracja wygasła – w celu wejścia do Sklepu Auchan Go musisz:- przyłożyć swoją kartę płatniczą do czytnika zbliżeniowego lub (jeśli Twoja karta nie
obsługuje transakcji zbliżeniowych) wsunąć ją do czytnika stykowego znajdującego się
przy Panelu oraz wpisać PIN – dzięki temu nastąpi weryfikacja Twojej karty płatniczej
(pkt 2.5-2.7); - podać nam swój numer telefonu komórkowego i musi to być polski numer;
- opcjonalnie – podać nam NIP do faktury (swój własny lub firmy/organizacji, w imieniu
której robisz zakupy, jeśli potrzebujesz faktury z NIP-em); - zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować go oraz zgodzić się na wystawianie Ci
dokumentu sprzedaży (paragonu fiskalnego, faktury) w postaci elektronicznej i
przesyłanie go Tobie w sposób określony w Regulaminie (SMS z linkiem do pobrania
dokumentu), a także na obciążanie rachunku powiązanego z Twoją kartą płatniczą
należnościami za zakupy w Sklepie Auchan Go; - opcjonalnie – jeśli się na to zgodzisz – możesz się zarejestrować (pkt 2.8).
- przyłożyć swoją kartę płatniczą do czytnika zbliżeniowego lub (jeśli Twoja karta nie
-
Jeśli jesteś zarejestrowany/-a w naszym systemie i używasz tej samej karty płatniczej, której
użyłeś/-aś podczas rejestracji – w celu wejścia do Sklepu Auchan Go musisz przyłożyć swoją
kartę płatniczą do czytnika zbliżeniowego lub (jeśli Twoja karta nie obsługuje transakcji
zbliżeniowych) wsunąć ją do czytnika stykowego znajdującego się przy Panelu) oraz wpisać PIN
– dzięki temu nastąpi weryfikacja Twojej karty płatniczej (pkt 2.5-2.7). W przypadku, gdy zmienił
się Regulamin, musisz również potwierdzić, że zapoznałeś/-aś się ze zmienionym Regulaminemi akceptujesz go. Okresowo możemy Cię również poprosić o zapoznanie się z innymi
komunikatami wyświetlanymi na Panelu lub o potwierdzenie aktualności Twoich danych
zapisanych podczas rejestracji. -
Użycie przez Ciebie karty płatniczej przy Panelu, w sposób opisany w pkt 2.3 lub 2.4, oznacza, że
zgadzasz się na weryfikację tej karty oraz – po zaakceptowaniu Regulaminu – na obciążanie
rachunku powiązanego z Twoją kartą płatniczą należnościami za zakupy w Sklepie Auchan Go. -
Weryfikacja karty płatniczej polega na tym, że Operator Płatności sprawdza u jej wydawcy, czy
karta jest ważna i aktywna. Na potrzeby weryfikacji Operator Płatności zablokuje na rachunku
powiązanym z Twoją kartą płatniczą kwotę 1 zł. Zablokowana kwota zostanie zaliczona na
poczet należności za zakupy, a jeśli nie zostanie wykorzystana w całości lub w części (np. jeśli
nic nie kupisz lub zrobisz zakupy poniżej 1 zł), to odpowiednia kwota zostanie niezwłocznie
odblokowana. -
Nie przechowujemy danych Twojej karty płatniczej. W związku z weryfikacją Twojej karty
płatniczej otrzymujemy od Operatora Płatności nadany przez niego indywidualny identyfikator
karty. Dzięki temu możemy przekazać Operatorowi Płatności informację o tym, jaką kwotą
należności za zakupy obciążyć rachunek powiązany z Twoją kartą płatniczą. Identyfikator
pozwala nam również określić, czy jesteś zarejestrowany/-a w naszym systemie. -
Rejestracja w naszym systemie polega na tym, że możesz opcjonalnie zgodzić się na
zapamiętanie Twojego numeru telefonu i NIP-u (jeśli go podałeś/-aś) w celu identyfikacji Ciebie
na potrzeby przyszłych zakupów w Sklepach Auchan Go. Dane powiążemy z unikalnym
identyfikatorem Twojej karty płatniczej. Dzięki temu będziesz mógł/mogła wejść do Sklepu
Auchan Go w sposób uproszczony (pkt 2.4). Rejestracja jest dobrowolna i możesz z niej
zrezygnować w dowolnym momencie (wycofanie zgody) ze skutkiem na przyszłość. Rejestracja
jest dostępna tylko dla osób pełnoletnich – żeby zarejestrować się w naszym systemie, musisz
być pełnoletni/-a. -
W związku z rejestracją, za każdorazowe zakupy w Sklepie Auchan Go będziesz otrzymywać
dokumenty sprzedaży (paragony fiskalne, faktury) w postaci elektronicznej, przesyłane w
sposób określony w Regulaminie (SMS z linkiem do pobrania dokumentu) na zapamiętany
numer telefonu komórkowego – jeśli posłużysz się przy wejściu do Sklepu Auchan Go kartą
płatniczą, której użyłeś/-aś przy rejestracji. Akceptując Regulamin zgadzasz się na
otrzymywanie elektronicznych dokumentów sprzedaży w powyższy sposób. -
Zgoda na wystawienie i dostarczenie elektronicznego dokumentu sprzedaży, opisana w
Regulaminie, dotyczy również faktury korygującej, noty korygującej i duplikatu dokumentu
sprzedaży. -
Rejestracja wygasa w przypadku, gdy karta płatnicza użyta podczas rejestracji stanie się
nieaktywna (np. została unieważniona, upłynął jej termin ważności). Rejestracja wygasa
również w przypadku podjęcia przez nas decyzji o wycofaniu sklepów bezobsługowych z rynku,
o czym powiadomimy zarejestrowanych klientów z odpowiednim wyprzedzeniem. -
Po wykonaniu czynności opisanych w pkt 2.3 lub 2.4 i poprawnej weryfikacji karty płatniczej,
drzwi do Sklepu Auchan Go otworzą się automatycznie – chyba że ma miejsce któryś
z przypadków opisanych w pkt 2.13-2.14. -
Nie możesz skorzystać z Panelu, wejść do Sklepu Auchan Go i zrobić w nim zakupów:
- w czasie przerwy technicznej kiedy nasz personel uzupełnia zapas Towarów oraz
wykonuje bieżące prace porządkowe i utrzymaniowe oraz przerwy serwisowej np. gdy
musimy usunąć awarię; - jeśli został osiągnięty limit osób, które mogą znajdować się wewnątrz (pkt 2.16) –
w takiej sytuacji musisz poczekać, aż inny klient opuści Sklep Auchan Go.
- w czasie przerwy technicznej kiedy nasz personel uzupełnia zapas Towarów oraz
-
Ponadto nie możesz wejść do Sklepu Auchan Go i zrobić w nim zakupów, jeśli:
- karta płatnicza została negatywnie zweryfikowana przez Operatora Płatności.
Może to dotyczyć sytuacji, gdy karta płatnicza użyta przez Ciebie w Panelu jest
nieaktywna lub nieważna – np. z powodu upływu terminu ważności – albo gdy brakjest środków na rachunku powiązanym z kartą;
- nie otrzymaliśmy zapłaty za Twoje poprzednie zakupy w Sklepie Auchan Go, a Ty
użyjesz tej samej karty płatniczej, z której nie otrzymaliśmy płatności (pkt 6.3); - zablokowaliśmy Ci dostęp do Sklepu Auchan Go (pkt 6.6).
- karta płatnicza została negatywnie zweryfikowana przez Operatora Płatności.
-
Za wyjątkiem przerw technicznych i serwisowych oraz ewentualnych awarii. których mimo
starań nie możemy niestety wykluczyć, Sklepy Auchan Go są czynne 24 godziny na dobę, przez
7 dni w tygodniu. Informacje o planowanych przerwach technicznych i serwisowych są
zamieszczone na zewnątrz Sklepów Auchan Go oraz dostępne w Panelu. -
W Sklepach Auchan Go obowiązują limity osób, które mogą znajdować się wewnątrz. Jest to
konieczne do zapewnienia prawidłowego działania naszego systemu oraz ze względów
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Informacje na temat limitu osób są zamieszczone na
zewnątrz Sklepów Auchan Go oraz dostępne w Panelu. W razie osiągnięcia limitu, nie będzie
można użyć karty płatniczej przy Panelu i otworzyć drzwi, dopóki inny klient nie opuści Sklepu
Auchan Go. -
Osoby, które chcą zrobić zakupy w Sklepie Auchan Go są do niego wpuszczane zgodnie
z kolejnością weryfikacji karty płatniczej.
- Wejście do Sklepu Auchan Go jest możliwe zarówno dla:
ZAKUPY W SKLEPIE AUCHAN GO
- Gdy już znajdziesz się wewnątrz Sklepu Auchan Go, możesz wybrać Towary, które chcesz kupić.
W tym celu po prostu weź interesujące Cię Towary z półki sklepowej, ekspozytora lub lodówki. - Inteligentny system, połączony z zespołem kamer i czujników, monitoruje aktywność, ruchy
i ścieżkę poruszania się osób znajdujących się wewnątrz Sklepu Auchan Go. Ponadto półki
sklepowe są wyposażone w specjalne wagi, które po zdjęciu Towaru przekazują odpowiednią
informację do systemu. - Inteligentny system automatycznie określa, jakie Towary wybrałeś/-aś do zakupu i zabrałeś/-aś
ze sobą wychodząc ze Sklepu Auchan Go. Dzięki temu następuje automatyczne przygotowanie
podsumowania zakupów, przekazanie do Operatora Płatności informacji o należności za zakupy,
która ma zostać pobrana z rachunku powiązanego z Twoją kartą płatniczą, oraz wystawienie
i przesłanie Ci dokumentu sprzedaży w postaci elektronicznej. - Robiąc zakupy w Sklepie Auchan Go musisz przestrzegać zasad opisanych poniżej. Jest to
konieczne do prawidłowego działania naszego systemu i uniknięcia ewentualnych błędów
(takich jak np. naliczenie Ci opłaty za Towar, którego nie chcesz kupić).ZASADY ZAKUPÓW W SKLEPIE AUCHAN GO ✓ Towary, które chcesz kupić, możesz odkładać bezpośrednio do Twojej torby czy
plecaka lub po prostu trzymać je w rękach.✓ Towarów, które chcesz kupić, nie musisz nigdzie skanować. Jeśli chcesz kupić jakiś
Towar, po prostu zabierz go ze sobą wychodząc ze Sklepu Auchan Go.✓ Jeśli wziąłeś/wzięłaś jakiś Towar z półki, ekspozytora czy lodówki, a nie chcesz go
kupić, odłóż go na jego miejsce przed opuszczeniem Sklepu Auchan Go.UWAGA: Jeśli odłożysz Towar w inne miejsce, niż to, z którego go wziąłeś/wzięłaś,
nasz system – ze względów technicznych – może doliczyć ten Towar do Twojego
rachunku. Prosimy, dokładnie stosuj się do naszych zasad, żeby uniknąć takich
problemów!✓ Będąc wewnątrz Sklepu Auchan Go, unikaj gwałtownych ruchów i nagłych gestów. Nie
zasłaniaj widoku naszym kamerom – pozwól naszemu systemowi sprawnie pracować.
Strona 4 z 10✓ Nie odkładaj rzeczy wniesionych przez Ciebie (np. torebki, kluczy, smartfona, plecaka)
na półki, ekspozytory lub do lodówki w Sklepie Auchan Go.✓ Rób zakupy sprawnie, nie blokuj dostępu do Sklepu Auchan Go innym klientom. ✓ Pomóż zachować porządek w Sklepie Auchan Go. Nie pozostawiaj po sobie śmieci i
zanieczyszczeń ani Twoich rzeczy osobistych.✓ Gdy robisz zakupy w grupie, razem z osobami Tobie towarzyszącymi, pamiętaj
o zasadzie „jedna karta płatnicza to jeden rachunek”.✓ W Sklepie Auchan Go mogą znajdować się inne osoby, które robią zakupy i nie są
Twoimi osobami towarzyszącymi („osoby trzecie”). Jeśli podasz osobie trzeciej Towar i
ta osoba wyjdzie z nim ze Sklepu Auchan Go, system doliczy ten Towar do Twojego
rachunku i dojdzie do obciążenia za ten Towar Twojej karty płatniczej.Nie podawaj Towaru innym osobom, jeśli nie chcesz, żeby Twoja karta
została obciążona płatnością za ten Towar!✓ Stosuj się do informacji o obowiązujących limitach osób. ✓ Zachowaj porządek przy wejściu i wyjściu ze Sklepu Auchan Go. Jeśli widzisz, że inny
klient wychodzi ze Sklepu, ustąp pierwszeństwa przy drzwiach i dopiero potem wejdź.✓ Jeśli skończyłeś/-aś swoje zakupy, po prostu wyjdź ze Sklepu Auchan Go, biorąc ze sobą
Towary, które chcesz kupić. Wychodząc koniecznie upewnij się, że zostawiłeś/-aś za
sobą zamknięte drzwi (jest to konieczne, żeby uniemożliwić wejście do Sklepu osobom
nieuprawnionym).✓ Jeśli do Sklepu Auchan Go wszedłeś/weszłaś z osobami towarzyszącymi, upewnij się,
że wszystkie te osoby opuściły Sklep wraz z Tobą.✓ Drzwi Sklepu Auchan Go zamykają się i otwierają automatycznie. Zachowaj
ostrożność! - W Sklepie Auchan Go nie wolno dopuszczać się działań nielegalnych, naruszających prawo,
dobre obyczaje lub zasady współżycia społecznego. Przede wszystkim bezwzględnie zabroniona
jest agresja wobec innych osób, akty wandalizmu, uszkadzanie lub zanieczyszczanie Sklepu
Auchan Go i jego wyposażenia oraz złośliwe utrudnianie zakupów innym klientom.UWAGA: W razie uzasadnionego podejrzenia popełnienia w Sklepie Auchan Go czynu karalnego
(przestępstwa lub wykroczenia) zostanie wezwana Policja.
- Gdy już znajdziesz się wewnątrz Sklepu Auchan Go, możesz wybrać Towary, które chcesz kupić.
ZAKUPY W GRUPIE
- Do Sklepu Auchan Go możesz wejść w grupie razem ze swoimi osobami towarzyszącymi.
- Przez „osoby towarzyszące” rozumiemy osoby, które razem z Tobą, dzięki weryfikacji przy
Panelu Twojej karty płatniczej, wchodzą do Sklepu Auchan Go. Osoby towarzyszące nie używają
swojej karty płatniczej przy wejściu do Sklepu Auchan Go. W takiej sytuacji obowiązuje zasada
„jedna karta płatnicza to jeden rachunek” – oznacza to, że wszelkie Towary zabrane ze Sklepu
Auchan Go przez Ciebie i Twoje osoby towarzyszące, będą traktowane jako kupione przez
Ciebie. Towary te zostaną doliczone do Twojego rachunku i płatność za nie będzie pobrana ze
środków na rachunku powiązanym z kartą płatniczą, którą zweryfikowałeś/-aś przy wejściu do
Sklepu Auchan Go. - Wszystkie osoby towarzyszące muszą stosować się do zasad zakupów w Sklepie Auchan Go,
które opisaliśmy w rozdziale 3 Regulaminu.
ZAWARCIE UMOWY I DOKUMENT SPRZEDAŻY
- Umowa sprzedaży, którą z nami zawierasz, dotyczy Towarów, które zabierasz ze sobą
wychodząc ze Sklepu Auchan Go. Jeśli robisz zakupy w grupie, umowa sprzedaży, którą z nami
zawierasz, dotyczy też Towarów, które Twoje osoby towarzyszące zabierają ze sobą wychodząc
ze Sklepu Auchan Go. - Umowa sprzedaży Towarów zostaje zawarta z chwilą opuszczenia Sklepu Auchan Go z
Towarami, o których mowa w pkt 5.1 przez Ciebie lub – jeśli robisz zakupy w grupie – przez
ostatnią osobę z Twojej grupy. Jeżeli jednak ze względów technicznych system obsługujący
Sklep Auchan Go nie będzie w stanie podsumować Twoich zakupów z chwilą opuszczania
Sklepu Auchan Go, to do zawarcia umowy sprzedaży Towarów dochodzi z chwilą, gdy system
podsumuje Twoje zakupy, co potwierdzimy przesłaniem Ci SMS-a z linkiem do elektronicznego
paragonu. Jeśli problemy techniczne lub awaria uniemożliwią podsumowanie Twoich zakupów
przez system obsługujący Sklep Auchan Go, możemy skontaktować się z Tobą (np. telefonicznie,
SMS-em) w celu rozliczenia zakupów. - Jeżeli opuścisz Sklep Auchan Go, ponowne wejście do Sklepu i odłożenie na miejsce już
kupionego, ale niechcianego Towaru nie spowoduje anulowania zawartej umowy ani zwrotu
ceny pobranej za ten Towar. Jeśli jednak Towar jest wadliwy i z tego powodu chcesz go zwrócić,
zgłoś nam reklamację (rozdział 8 Regulaminu). - Po opuszczeniu przez Ciebie (a jeśli robisz zakupy w grupie – przez ostatnią osobę z Twojej
grupy) Sklepu Auchan Go:- otrzymasz na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego SMS z linkiem do
elektronicznego paragonu. Taki paragon elektroniczny jest wystawiany przez specjalną
kasę fiskalną, zgodną z aktualnymi przepisami – jest on tak samo ważny, jak tradycyjny
wydruk z kasy fiskalnej; - z rachunku powiązanego z kartą płatniczą, użytą przez Ciebie w celu wejścia do Sklepu
Auchan Go, zostanie automatycznie pobrana płatność za zakupy.
Czynności opisane w ppkt 5.4.1-5.4.2 następują od razu po opuszczeniu przez Ciebie Sklepu
Auchan Go, chyba że ze względów technicznych system obsługujący Sklep nie będzie w stanie
podsumować Twoich zakupów – wówczas czynności opisane w ppkt 5.4.1-5.4.2 następują
natychmiast po usunięciu problemów technicznych.
- otrzymasz na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego SMS z linkiem do
- Paragon fiskalny z NIP-em kupującego jest fakturą, jeśli kwota należności ogółem nie
przekracza 450 zł (tzw. faktura uproszczona). W przypadku takich paragonów – zgodnie z
przepisami podatkowymi – nie wystawiamy dodatkowo „pełnych” faktur. Jeśli podałeś/-aś NIP
na Panelu,
a kwota należności ogółem za zakupy przekracza 450 zł, w celu otrzymania faktury skontaktuj
się z nami (będziemy potrzebowali pełnej nazwy i adresu, żeby wystawić fakturę). - Jeśli jesteś konsumentem, ale potrzebujesz imiennej faktury do paragonu, skontaktuj się z
nami.
- Umowa sprzedaży, którą z nami zawierasz, dotyczy Towarów, które zabierasz ze sobą
ZAPŁATA ZA ZAKUPY
- Za zakupy w Sklepie Auchan Go możesz zapłacić tylko aktywną (ważną) kartą płatniczą.
Płatność jest pobierana automatycznie, bezpośrednio po podsumowaniu przez system Twoich
zakupów,
z rachunku powiązanego z kartą płatniczą, której użyłeś/-aś w celu wejścia do Sklepu Auchan
Go. - Twoim obowiązkiem jest zapewnienie na rachunku powiązanym z kartą płatniczą, z której ma
nastąpić płatność, wystarczających środków do pokrycia należności za zakupy w Sklepie
Auchan Go. - Jeśli nie uda nam się otrzymać płatności z rachunku powiązanego z Twoją kartą płatniczą
bezpośrednio po podsumowaniu przez system Twoich zakupów, zablokujemy Ci możliwośćponownego wejścia do Sklepu Auchan Go z użyciem tej karty. Blokada trwa do czasu
otrzymania przez nas całej należności. - W razie nieskutecznej próby pobrania płatności za zakupy, Operator Płatności będzie
podejmował kolejne próby – nie dłużej niż przez 30 dni od pierwszej, nieudanej próby (chyba że
wcześniej wycofasz zgodę na wykonanie transakcji płatniczej). Takich prób będzie maksymalnie
5 dla danej karty płatniczej. Pomiędzy poszczególnymi próbami będą odstępy co najmniej 1 dnia
roboczego. - Jeżeli pomimo upływu terminu opisanego w pkt 6.4, pobranie należności z karty płatniczej nie
powiedzie się np. brak środków, nieważna karta płatnicza, spróbujemy skontaktować się z Tobą
(telefonicznie lub SMS-em) w celu umożliwienia Ci spłaty należności. - Jeśli pomimo podjęcia przez nas działań opisanych w pkt 6.5, nie zapłacisz nam w wyznaczonym
Ci terminie zaległej należności, możemy zablokować Ci dostęp do Sklepu Auchan Go. W takiej
sytuacji możemy też podjąć w stosunku do Ciebie działania windykacyjne.
- Za zakupy w Sklepie Auchan Go możesz zapłacić tylko aktywną (ważną) kartą płatniczą.
DANE OSOBOWE I BEZPIECZEŃSTWO
- W związku z Twoimi zakupami w Sklepie Auchan Go, zbieramy i przetwarzamy Twoje dane
osobowe, czyli informacje o Tobie, pozwalające Cię zidentyfikować. Niniejsze zapisy dotyczą
także osób towarzyszących. Gdy w tym rozdziale piszemy „Ty”, mamy na myśli także osobę
towarzyszącą. Jesteśmy administratorem tych danych osobowych w rozumieniu przepisów o
ochronie danych osobowych (RODO), czyli decydujemy o celach i sposobach przetwarzania
danych osobowych. - Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować w każdej sprawie
dotyczącej przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych i wykonywania praw, które Ci
przysługują zgodnie z RODO. Z Inspektorem ochrony danych możesz się skontaktować:- listownie na nasz adres siedziby: Auchan Polska sp. z o.o., ul. Puławska 46, 05-500
Piaseczno (zalecamy dodać dopisek „Inspektor ochrony danych”); - e-mailowo na adres: daneosobowe@auchan.pl
- listownie na nasz adres siedziby: Auchan Polska sp. z o.o., ul. Puławska 46, 05-500
- Dane, które przetwarzamy w związku z prowadzeniem sprzedaży w Sklepach Auchan Go
obejmują:- unikalny identyfikator Twojej karty płatniczej;
- wój numer telefonu i – jeśli dotyczy – Twój NIP oraz dane do faktury;
- Twój wizerunek, gdy znajdujesz się wewnątrz Sklepu Auchan Go;
- dane na temat zakupów, w tym czas przebywania w Sklepie, informacje o tym, czy
kupujesz w grupie albo pojedynczo; zakupione Towary i ich liczba; kwota i status
płatności; - dane dotyczące ewentualnych reklamacji.
-
System Sklepu Auchan Go jest dostarczany i obsługiwany przez naszego dostawcę
technologicznego – firmę TRIGO VISION LTD (adres: 150 Menachem Begin Road, Tel Aviv, Israel).
Do tej firmy trafiają, poprzez zabezpieczone połączenie internetowe, informacje o Twojej
„postaci wektorowej” wraz z przypisaną do tej postaci aktywnością w Sklepie Auchan Go m.in.
ruchy i gesty, ścieżka poruszania się, podnoszone i odkładane Towary. Przetworzenie Twojego
wizerunku, widocznego dla naszych kamer, do „postaci wektorowej”, czyli zestawu wybranych
punktów w przestrzeni Sklepu, odzwierciedlających w sposób ogólny zarys Twojej sylwetki
odbywa się na miejscu, w Sklepie Auchan Go . Następuje to dzięki zainstalowanemu w Sklepach
Auchan Go specjalnemu systemowi komputerowemu. - Poza specjalnym systemem kamer służących do obsługi inteligentnego systemu, w Sklepach
Auchan Go używamy również klasycznych kamer monitoringu wizyjnego w celach opisanych
w ppkt 7.7.4. - Twój rzeczywisty wizerunek, utrwalony przez kamery w Sklepie Auchan Go (nagrania z kamer
monitoringu wizyjnego i nagrania z kamer obsługujących inteligentny system), przechowujemytylko my – nie dłużej niż przez 1 miesiąc.
- Dane osobowe przetwarzamy w następujących celach:
- zawarcia i wykonania z Tobą umowy sprzedaży Towarów z asortymentu Sklepu Auchan
Go, jak również przesyłania paragonów drogą smsową - realizacji obowiązku prawnego wynikającego z przepisów podatkowych w przypadku
wystawienia faktury; - rozpatrywania reklamacji;
- zapewnienia bezpieczeństwa w Sklepie Auchan Go, ochrony naszego mienia oraz
ustalania roszczeń, dochodzenia roszczeń i obrony przed nimi; - rejestracji w naszym systemie na podstawie Twojej zgody;
- wysyłania smsów z ankietą satysfakcji.
- zawarcia i wykonania z Tobą umowy sprzedaży Towarów z asortymentu Sklepu Auchan
- Jako osoba, której dane dotyczą, masz prawo żądać od nas dostępu do Twoich danych (w tym
otrzymania od nas ich kopii), ich sprostowania (czyli poprawienia ich, jeśli są nieprawidłowe lub
nieaktualne), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Masz też prawo sprzeciwić się
przetwarzaniu Twoich danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych, które nam
dostarczyłeś/-aś. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie Twoich danych, ale nie
wpływa to na zgodność z prawem działań, które miały miejsce na podstawie zgody przed jej
wycofaniem. - Podanie danych osobowych w związku z korzystaniem ze Sklepu Auchan Go jest dobrowolne,
ale konieczne do robienia zakupów w Sklepie Auchan Go i – w stosownym wypadku – do
złożenia reklamacji. - Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych i Twoich prawach znajdziesz w polityce
prywatności pod adresem: https://www.auchan.pl/pl/dla-klienta/polityka-prywatnosci
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych są też umieszczone w widocznym miejscu na
zewnątrz Sklepu Auchan Go.
- W związku z Twoimi zakupami w Sklepie Auchan Go, zbieramy i przetwarzamy Twoje dane
REKLAMACJE I SPORY
- Jeśli masz zastrzeżenia do działania Sklepu Auchan Go (np. Twój paragon jest niezgodny z tym,
co faktycznie kupiłeś/-aś), lub do kupionych przez Ciebie Towarów, możesz złożyć do nas
reklamację. - Reklamacje dotyczące Towarów rozpatrujemy zgodnie z powszechnie obowiązującymi
przepisami prawa, w tym przepisami ustawy o prawach konsumenta dotyczącymi niezgodności
Towaru z umową (jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą jednoosobowym na
prawach konsumenta) lub przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi (jeśli robisz zakupy w
imieniu organizacji lub jako firma inna niż przedsiębiorca jednoosobowy na prawach
konsumenta). Więcej informacji o zasadach naszej odpowiedzialności związanej z reklamacją
Towarów znajdziesz w informatorze zamieszczonym na stronie www.auchan.pl. - Reklamację możesz wnieść w dowolny sposób umożliwiający nam zapoznanie się z nią, w tym:
- przez formularz reklamacyjny dostępny na stronie internetowej www.auchan.pl;
- e-mailowo na adres: kontakt@auchan.pl;
- listownie na nasz adres siedziby: Auchan Polska sp. z o.o., ul. Puławska 46, 05-500
Piaseczno (zalecamy dodać dopisek: „Reklamacja – Sklep Auchan Go”).
- Twoją reklamację rozpatrzymy i odpowiemy na nią nie później niż w ciągu 14 dni od jej
otrzymania. - Jeśli nie powiesz nam, w jaki sposób chcesz otrzymać odpowiedź na reklamację, udzielimy jej
w sposób odpowiadający sposobowi wniesienia przez Ciebie reklamacji (np. jeśli reklamacja
wpłynęła do nas e-mailem, odpowiemy e-mailem). - Istnieją pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie
z nich zależy od zgodnej woli Twojej i naszej. Jeśli jesteś konsumentem, zgadzamy się na
przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów
konsumenckich przez Inspekcję Handlową. Wniosek o wszczęcie takiego postępowania składa
się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej właściwego ze względu na miejsce
wykonywania przez nas działalności gospodarczej (np. ze względu na lokalizację Sklepu Auchan
Go). Jeśli jesteś konsumentem, zgadzamy się też na rozstrzygnięcie sporu przez stały sąd
polubowny przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje
o procedurach pozasądowego rozwiązywania sporów stosowanych przez Inspekcję Handlową
oraz o stałych sądach polubownych przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej
znajdują się na stronach internetowych poszczególnych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji
Handlowej: województwo dolnośląskie – wiih.ibip.wroc.pl, województwo kujawsko-pomorskie
– www.wiih.com.pl, województwo lubelskie – www.ihlublin.pl, lubuskie – www.ihgorzow.ires.pl,
województwo łódzkie – www.wiih.lodz.pl, województwo małopolskie – www.krakow.wiih.gov.pl,
województwo mazowieckie – wiih.org.pl, województwo opolskie – opole.wiih.gov.pl,
województwo podkarpackie – wiih.rzeszow.pl, województwo podlaskie –
www.bialystok.wiih.gov.pl, województwo pomorskie – www.ihgd.pl, województwo śląskie –
www.katowice.wiih.gov.pl, województwo świętokrzyskie – www.wiihkielce.pl, województwo
warmińsko-mazurskie – ih.olsztyn.pl, województwo wielkopolskie – poznan.wiih.gov.pl,
województwo zachodniopomorskie – wiih.pomorzezachodnie.pl. - Wszelkie zwroty płatności (np. w wyniku uznanej reklamacji) będą następować na rachunek
powiązany z kartą płatniczą, którą płaciłeś/-aś za zakupy, chyba że uzgodnimy z Tobą inny
sposób zwrotu płatności.
- Jeśli masz zastrzeżenia do działania Sklepu Auchan Go (np. Twój paragon jest niezgodny z tym,
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Możemy zmienić Regulamin z ważnej przyczyny. Zmiana Regulaminu może nastąpić tylko ze
skutkiem na przyszłość (nie działa wstecz) i tylko w zakresie uzasadnionym tą ważną przyczyną.
Ważną przyczyną zmiany Regulaminu jest:- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich interpretacji stosowanej
przez sądy lub organy władzy publicznej, mająca bezpośredni wpływ na treść
Regulaminu i skutkująca koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów
lub ich interpretacji; - wydanie orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu przez sąd lub
uprawniony organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść
Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego
orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu; - rozszerzenie asortymentu Sklepów Auchan Go o produkty podlegające szczególnym
regulacjom prawnym, wymagającym uwzględnienia ich w Regulaminie; - wprowadzenie w Sklepach Auchan Go działań promocyjnych lub wsparcia sprzedaży,
skutkujących koniecznością dostosowania do nich Regulaminu; - zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom ze strony
klientów; - usunięcie ewentualnych omyłek, błędów, niejasności lub wątpliwości
interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu; - zmiana w zakresie procedury rejestracji, wejścia do Sklepu Auchan Go lub dokonywania
zakupów (w tym wprowadzenie nowych lub usunięcie dotychczasowych wymogów
związanych ze sposobem zachowania się w Sklepie Auchan Go); - zmiana w zakresie nazw, adresów, linków (łączy) lub danych firmowych wskazanych
w treści Regulaminu; - wprowadzenie nowych metod płatności za zakupy;
- usprawnienie obsługi klientów.
- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich interpretacji stosowanej
- O zmianie Regulaminu powiadomimy co najmniej poprzez zamieszczenie stosownej informacji
Strona 9 z 10
na Sklepach Auchan Go (w Panelu), prosząc Cię o potwierdzenie zapoznania się ze zmianą i jej
akceptację. Jeśli nie akceptujesz zmiany Regulaminu, nie korzystaj ze Sklepu Auchan Go. Jeśli
jesteś klientem zarejestrowanym, możesz w każdym czasie (w tym w związku ze zmianą
Regulaminu lub bez żadnej przyczyny) usunąć swoją rejestrację (np. kontaktując się z naszym
Contact Center poprzez e-mail lub telefonicznie). - Dodatkowych informacji na temat Sklepów Auchan Go udziela nasze Biuro Obsługi Klienta. Jest
ono dostępne:-
9.3.1. pod numerem infolinii: 444 02 22 (czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach
od 08.00 do 22.00, za wyjątkiem świąt innych niż zwykłe niedziele);
9.3.2. e-mailowo: kontakt@auchan.pl. - Regulamin podlega prawu obowiązującemu w Polsce.
- Możemy zmienić Regulamin z ważnej przyczyny. Zmiana Regulaminu może nastąpić tylko ze