Aplikacja







REGULAMIN SPRZEDAŻY W SKLEPACH BEZOBSŁUGOWYCH „AUCHAN GO”

  1. OGÓLNE INFORMACJE I DEFINICJE

    1. Gdy piszemy w Regulaminie:
      1. Ty” – mamy na myśli klienta Sklepu Auchan Go.
      2. My” – mamy na myśli Auchan Polska sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie (ul. Puławska
        46, 05-500 Piaseczno), zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru
        Sądowego, której dokumentacja rejestrowa jest przechowywana w Sądzie Rejonowym
        dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
        Sądowego, posiadającą numer KRS: 0000032892, NIP: 5260309174, kapitał zakładowy
        w wysokości 906 928 900,00 zł.
    2. Niektóre pojęcia, pisane przez nas w Regulaminie od dużej litery, mają określone znaczenie.
      Wyjaśniamy je poniżej.

      POJĘCIE WYJAŚNIENIE
      Operator
      Płatności
      Firma świadcząca usługi płatnicze (dostawca usług płatniczych), która na
      podstawie zawartej z nami umowy obsługuje płatności kartą płatniczą za
      zakupy w Sklepie Auchan Go. Operatorem płatności jest Adyen N.V., Simon
      Carmiggeltstraat 6-50, 1011 DJ Amsterdam, Holandia.
      Panel Specjalny czytnik z wyświetlaczem, umożliwiający wejście w celu zrobienia
      zakupów do Sklepu Auchan Go z wykorzystaniem zweryfikowanej karty
      płatniczej.
      Regulamin Ten regulamin, w którym określamy zasady i warunki zakupów w Sklepie
      Auchan Go.
      Sklep Auchan Go
      lub Sklep
      Sklep bezobsługowy działający pod szyldem „Auchan”, znajdujący się na
      terytorium Polski, w którym możesz zrobić zakupy, jeśli spełniasz warunki
      określone w Regulaminie. Działanie Sklepu Auchan Go polega na tym, że
      dzięki nowoczesnemu systemowi składającemu się z oprogramowania
      połączonego z zespołem czujników, wag i kamer zainstalowanych wewnątrz
      Sklepu, możesz kupować Towary bez konieczności pójścia do kasy i bez
      udziału naszego personelu. System obserwuje Cię wewnątrz Sklepu
      i automatycznie ustala, jakie Towary i ile sztuk kupujesz oraz jaką cenę
      musisz zapłacić za zakupy.
      Towar Rzecz (produkt) oferowany w Sklepie Auchan Go, którą możesz kupić na
      zasadach i warunkach określonych w Regulaminie. Gdy w Regulaminie
      piszemy o „Towarach” w liczbie mnogiej, oznacza to też – w danym
      przypadku – jeden Towar (jeśli kupujesz tylko jedną rzecz).
    3. W Regulaminie określiliśmy zasady i warunki robienia zakupów w Sklepach Auchan Go, w tym
      dotyczące płatności za takie zakupy.
    4. Jeśli chcesz zrobić zakupy w Sklepie Auchan Go, musisz spełnić wszystkie warunki wymienione
      poniżej:

      1. mieć ukończone 18 lat i co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
      2. posiadać ważną (aktywną) kartę płatniczą;
      3. posiadać telefon komórkowy umożliwiający odczytywanie wiadomości SMS i mający
        dostęp do Internetu (dzięki temu będziemy m.in. mogli wysłać Ci elektroniczny
        paragon za zakupy).
    5. My (Auchan Polska sp. z o.o.) jesteśmy operatorem Sklepów Auchan Go i odpowiadamy za ich
      prawidłowe działanie. Jesteśmy również sprzedawcą Towarów oferowanych w Sklepach Auchan
      Go.
    6. Asortyment Towarów w Sklepach Auchan Go jest ograniczony w stosunku do standardowego
      marketu Auchan czy naszego sklepu internetowego (zakupy.auchan.pl). Różnice w asortymencie
      wynikają przede wszystkim z tego, że sprzedaż w Sklepie Auchan Go odbywa się bez udziału
      kasjerów-sprzedawców. Ponadto, zgodnie z prawem, w autonomicznych punktach sprzedaży,
      takich jak Sklepy Auchan Go, nie można sprzedawać niektórych produktów (np. papierosów).
    7. Sklepy Auchan Go nie są objęte naszym programem lojalnościowym „Skarbonka”. Oznacza to,
      że:

      1. za zakupy w Sklepach Auchan Go nie otrzymasz korzyści (w tym rabatów)
        przewidzianych w programie lojalnościowym „Skarbonka”;
      2. robiąc zakupy w Sklepach Auchan Go nie możesz korzystać z rabatów przyznanych Ci
        w programie lojalnościowym „Skarbonka”.
    8. Aktualne informacje o lokalizacjach, w których znajdziesz Sklepy Auchan Go, zamieszczamy na
      naszej stronie internetowej www.auchan.pl i w aplikacji mobilnej Auchan.
  2. WEJŚCIE DO SKLEPU AUCHAN GO

    1. Wejście do Sklepu Auchan Go jest możliwe zarówno dla:
      1. klientów niezarejestrowanych w naszym systemie (czyli takich, którzy nie zgodzili się
        na zapamiętanie ich danych w celu uproszczenia procedury wejścia do Sklepu Auchan
        Go w przyszłości oraz takich, którzy używają danej karty płatniczej po raz pierwszy lub
        których rejestracja wygasła), jak również dla
      2. klientów zarejestrowanych w naszym systemie (czyli takich, którzy zgodzili się na
        zapamiętanie ich danych w celu uproszczenia procedury wejścia do Sklepu Auchan Go
        w przyszłości).
    2. Żeby wejść do Sklepu Auchan Go i zrobić w nim zakupy, musisz podejść do Panelu
      znajdującego się w widocznym miejscu na zewnątrz Sklepu, a następnie postępować zgodnie z
      krokami opisanymi poniżej.
    3. Jeśli nie jesteś zarejestrowany/-a w naszym systemie, używasz danej karty płatniczej po raz
      pierwszy lub Twoja rejestracja wygasła – w celu wejścia do Sklepu Auchan Go musisz:

      1. przyłożyć swoją kartę płatniczą do czytnika zbliżeniowego lub (jeśli Twoja karta nie
        obsługuje transakcji zbliżeniowych) wsunąć ją do czytnika stykowego znajdującego się
        przy Panelu oraz wpisać PIN – dzięki temu nastąpi weryfikacja Twojej karty płatniczej
        (pkt 2.5-2.7);
      2. podać nam swój numer telefonu komórkowego i musi to być polski numer;
      3. opcjonalnie – podać nam NIP do faktury (swój własny lub firmy/organizacji, w imieniu
        której robisz zakupy, jeśli potrzebujesz faktury z NIP-em);
      4. zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować go oraz zgodzić się na wystawianie Ci
        dokumentu sprzedaży (paragonu fiskalnego, faktury) w postaci elektronicznej i
        przesyłanie go Tobie w sposób określony w Regulaminie (SMS z linkiem do pobrania
        dokumentu), a także na obciążanie rachunku powiązanego z Twoją kartą płatniczą
        należnościami za zakupy w Sklepie Auchan Go;
      5. opcjonalnie – jeśli się na to zgodzisz – możesz się zarejestrować (pkt 2.8).
    4. Jeśli jesteś zarejestrowany/-a w naszym systemie i używasz tej samej karty płatniczej, której
      użyłeś/-aś podczas rejestracji – w celu wejścia do Sklepu Auchan Go musisz przyłożyć swoją
      kartę płatniczą do czytnika zbliżeniowego lub (jeśli Twoja karta nie obsługuje transakcji
      zbliżeniowych) wsunąć ją do czytnika stykowego znajdującego się przy Panelu) oraz wpisać PIN
      – dzięki temu nastąpi weryfikacja Twojej karty płatniczej (pkt 2.5-2.7). W przypadku, gdy zmienił
      się Regulamin, musisz również potwierdzić, że zapoznałeś/-aś się ze zmienionym Regulaminem

      i akceptujesz go. Okresowo możemy Cię również poprosić o zapoznanie się z innymi
      komunikatami wyświetlanymi na Panelu lub o potwierdzenie aktualności Twoich danych
      zapisanych podczas rejestracji.

    5. Użycie przez Ciebie karty płatniczej przy Panelu, w sposób opisany w pkt 2.3 lub 2.4, oznacza, że
      zgadzasz się na weryfikację tej karty oraz – po zaakceptowaniu Regulaminu – na obciążanie
      rachunku powiązanego z Twoją kartą płatniczą należnościami za zakupy w Sklepie Auchan Go.
    6. Weryfikacja karty płatniczej polega na tym, że Operator Płatności sprawdza u jej wydawcy, czy
      karta jest ważna i aktywna. Na potrzeby weryfikacji Operator Płatności zablokuje na rachunku
      powiązanym z Twoją kartą płatniczą kwotę 1 zł. Zablokowana kwota zostanie zaliczona na
      poczet należności za zakupy, a jeśli nie zostanie wykorzystana w całości lub w części (np. jeśli
      nic nie kupisz lub zrobisz zakupy poniżej 1 zł), to odpowiednia kwota zostanie niezwłocznie
      odblokowana.
    7. Nie przechowujemy danych Twojej karty płatniczej. W związku z weryfikacją Twojej karty
      płatniczej otrzymujemy od Operatora Płatności nadany przez niego indywidualny identyfikator
      karty. Dzięki temu możemy przekazać Operatorowi Płatności informację o tym, jaką kwotą
      należności za zakupy obciążyć rachunek powiązany z Twoją kartą płatniczą. Identyfikator
      pozwala nam również określić, czy jesteś zarejestrowany/-a w naszym systemie.
    8. Rejestracja w naszym systemie polega na tym, że możesz opcjonalnie zgodzić się na
      zapamiętanie Twojego numeru telefonu i NIP-u (jeśli go podałeś/-aś) w celu identyfikacji Ciebie
      na potrzeby przyszłych zakupów w Sklepach Auchan Go. Dane powiążemy z unikalnym
      identyfikatorem Twojej karty płatniczej. Dzięki temu będziesz mógł/mogła wejść do Sklepu
      Auchan Go w sposób uproszczony (pkt 2.4). Rejestracja jest dobrowolna i możesz z niej
      zrezygnować w dowolnym momencie (wycofanie zgody) ze skutkiem na przyszłość. Rejestracja
      jest dostępna tylko dla osób pełnoletnich – żeby zarejestrować się w naszym systemie, musisz
      być pełnoletni/-a.
    9. W związku z rejestracją, za każdorazowe zakupy w Sklepie Auchan Go będziesz otrzymywać
      dokumenty sprzedaży (paragony fiskalne, faktury) w postaci elektronicznej, przesyłane w
      sposób określony w Regulaminie (SMS z linkiem do pobrania dokumentu) na zapamiętany
      numer telefonu komórkowego – jeśli posłużysz się przy wejściu do Sklepu Auchan Go kartą
      płatniczą, której użyłeś/-aś przy rejestracji. Akceptując Regulamin zgadzasz się na
      otrzymywanie elektronicznych dokumentów sprzedaży w powyższy sposób.
    10. Zgoda na wystawienie i dostarczenie elektronicznego dokumentu sprzedaży, opisana w
      Regulaminie, dotyczy również faktury korygującej, noty korygującej i duplikatu dokumentu
      sprzedaży.
    11. Rejestracja wygasa w przypadku, gdy karta płatnicza użyta podczas rejestracji stanie się
      nieaktywna (np. została unieważniona, upłynął jej termin ważności). Rejestracja wygasa
      również w przypadku podjęcia przez nas decyzji o wycofaniu sklepów bezobsługowych z rynku,
      o czym powiadomimy zarejestrowanych klientów z odpowiednim wyprzedzeniem.
    12. Po wykonaniu czynności opisanych w pkt 2.3 lub 2.4 i poprawnej weryfikacji karty płatniczej,
      drzwi do Sklepu Auchan Go otworzą się automatycznie – chyba że ma miejsce któryś
      z przypadków opisanych w pkt 2.13-2.14.
    13. Nie możesz skorzystać z Panelu, wejść do Sklepu Auchan Go i zrobić w nim zakupów:

      1. w czasie przerwy technicznej kiedy nasz personel uzupełnia zapas Towarów oraz
        wykonuje bieżące prace porządkowe i utrzymaniowe oraz przerwy serwisowej np. gdy
        musimy usunąć awarię;
      2. jeśli został osiągnięty limit osób, które mogą znajdować się wewnątrz (pkt 2.16) –
        w takiej sytuacji musisz poczekać, aż inny klient opuści Sklep Auchan Go.
    14. Ponadto nie możesz wejść do Sklepu Auchan Go i zrobić w nim zakupów, jeśli:

      1. karta płatnicza została negatywnie zweryfikowana przez Operatora Płatności.
        Może to dotyczyć sytuacji, gdy karta płatnicza użyta przez Ciebie w Panelu jest
        nieaktywna lub nieważna – np. z powodu upływu terminu ważności – albo gdy brak

        jest środków na rachunku powiązanym z kartą;

      2. nie otrzymaliśmy zapłaty za Twoje poprzednie zakupy w Sklepie Auchan Go, a Ty
        użyjesz tej samej karty płatniczej, z której nie otrzymaliśmy płatności (pkt 6.3);
      3. zablokowaliśmy Ci dostęp do Sklepu Auchan Go (pkt 6.6).
    15. Za wyjątkiem przerw technicznych i serwisowych oraz ewentualnych awarii. których mimo
      starań nie możemy niestety wykluczyć, Sklepy Auchan Go są czynne 24 godziny na dobę, przez
      7 dni w tygodniu. Informacje o planowanych przerwach technicznych i serwisowych są
      zamieszczone na zewnątrz Sklepów Auchan Go oraz dostępne w Panelu.
    16. W Sklepach Auchan Go obowiązują limity osób, które mogą znajdować się wewnątrz. Jest to
      konieczne do zapewnienia prawidłowego działania naszego systemu oraz ze względów
      bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Informacje na temat limitu osób są zamieszczone na
      zewnątrz Sklepów Auchan Go oraz dostępne w Panelu. W razie osiągnięcia limitu, nie będzie
      można użyć karty płatniczej przy Panelu i otworzyć drzwi, dopóki inny klient nie opuści Sklepu
      Auchan Go.
    17. Osoby, które chcą zrobić zakupy w Sklepie Auchan Go są do niego wpuszczane zgodnie
      z kolejnością weryfikacji karty płatniczej.
  3. ZAKUPY W SKLEPIE AUCHAN GO

    1. Gdy już znajdziesz się wewnątrz Sklepu Auchan Go, możesz wybrać Towary, które chcesz kupić.
      W tym celu po prostu weź interesujące Cię Towary z półki sklepowej, ekspozytora lub lodówki.
    2. Inteligentny system, połączony z zespołem kamer i czujników, monitoruje aktywność, ruchy
      i ścieżkę poruszania się osób znajdujących się wewnątrz Sklepu Auchan Go. Ponadto półki
      sklepowe są wyposażone w specjalne wagi, które po zdjęciu Towaru przekazują odpowiednią
      informację do systemu.
    3. Inteligentny system automatycznie określa, jakie Towary wybrałeś/-aś do zakupu i zabrałeś/-aś
      ze sobą wychodząc ze Sklepu Auchan Go. Dzięki temu następuje automatyczne przygotowanie
      podsumowania zakupów, przekazanie do Operatora Płatności informacji o należności za zakupy,
      która ma zostać pobrana z rachunku powiązanego z Twoją kartą płatniczą, oraz wystawienie
      i przesłanie Ci dokumentu sprzedaży w postaci elektronicznej.
    4. Robiąc zakupy w Sklepie Auchan Go musisz przestrzegać zasad opisanych poniżej. Jest to
      konieczne do prawidłowego działania naszego systemu i uniknięcia ewentualnych błędów
      (takich jak np. naliczenie Ci opłaty za Towar, którego nie chcesz kupić).

      ZASADY ZAKUPÓW W SKLEPIE AUCHAN GO
      Towary, które chcesz kupić, możesz odkładać bezpośrednio do Twojej torby czy
      plecaka lub po prostu trzymać je w rękach.
      Towarów, które chcesz kupić, nie musisz nigdzie skanować. Jeśli chcesz kupić jakiś
      Towar, po prostu zabierz go ze sobą wychodząc ze Sklepu Auchan Go.
      Jeśli wziąłeś/wzięłaś jakiś Towar z półki, ekspozytora czy lodówki, a nie chcesz go
      kupić, odłóż go na jego miejsce przed opuszczeniem Sklepu Auchan Go.

      UWAGA: Jeśli odłożysz Towar w inne miejsce, niż to, z którego go wziąłeś/wzięłaś,
      nasz system – ze względów technicznych – może doliczyć ten Towar do Twojego
      rachunku. Prosimy, dokładnie stosuj się do naszych zasad, żeby uniknąć takich
      problemów!
      Będąc wewnątrz Sklepu Auchan Go, unikaj gwałtownych ruchów i nagłych gestów. Nie
      zasłaniaj widoku naszym kamerom
      – pozwól naszemu systemowi sprawnie pracować.
      Strona 4 z 10
      Nie odkładaj rzeczy wniesionych przez Ciebie (np. torebki, kluczy, smartfona, plecaka)
      na półki, ekspozytory lub do lodówki w Sklepie Auchan Go.
      Rób zakupy sprawnie, nie blokuj dostępu do Sklepu Auchan Go innym klientom.
      Pomóż zachować porządek w Sklepie Auchan Go. Nie pozostawiaj po sobie śmieci i
      zanieczyszczeń ani Twoich rzeczy osobistych.
      Gdy robisz zakupy w grupie, razem z osobami Tobie towarzyszącymi, pamiętaj
      o zasadzie „jedna karta płatnicza to jeden rachunek”.
      W Sklepie Auchan Go mogą znajdować się inne osoby, które robią zakupy i nie są
      Twoimi osobami towarzyszącymi („osoby trzecie”). Jeśli podasz osobie trzeciej Towar i
      ta osoba wyjdzie z nim ze Sklepu Auchan Go, system doliczy ten Towar do Twojego
      rachunku i dojdzie do obciążenia za ten Towar Twojej karty płatniczej.

      Nie podawaj Towaru innym osobom, jeśli nie chcesz, żeby Twoja karta
      została obciążona płatnością za ten Towar!
      Stosuj się do informacji o obowiązujących limitach osób.
      Zachowaj porządek przy wejściu i wyjściu ze Sklepu Auchan Go. Jeśli widzisz, że inny
      klient wychodzi ze Sklepu, ustąp pierwszeństwa przy drzwiach i dopiero potem wejdź.
      Jeśli skończyłeś/-aś swoje zakupy, po prostu wyjdź ze Sklepu Auchan Go, biorąc ze sobą
      Towary, które chcesz kupić. Wychodząc koniecznie upewnij się, że zostawiłeś/-aś za
      sobą zamknięte drzwi
      (jest to konieczne, żeby uniemożliwić wejście do Sklepu osobom
      nieuprawnionym).
      Jeśli do Sklepu Auchan Go wszedłeś/weszłaś z osobami towarzyszącymi, upewnij się,
      że wszystkie te osoby opuściły Sklep wraz z Tobą.
      Drzwi Sklepu Auchan Go zamykają się i otwierają automatycznie. Zachowaj
      ostrożność!
    5. W Sklepie Auchan Go nie wolno dopuszczać się działań nielegalnych, naruszających prawo,
      dobre obyczaje lub zasady współżycia społecznego. Przede wszystkim bezwzględnie zabroniona
      jest agresja wobec innych osób, akty wandalizmu, uszkadzanie lub zanieczyszczanie Sklepu
      Auchan Go i jego wyposażenia oraz złośliwe utrudnianie zakupów innym klientom.

      UWAGA: W razie uzasadnionego podejrzenia popełnienia w Sklepie Auchan Go czynu karalnego
      (przestępstwa lub wykroczenia) zostanie wezwana Policja.
  4. ZAKUPY W GRUPIE

    1. Do Sklepu Auchan Go możesz wejść w grupie razem ze swoimi osobami towarzyszącymi.
    2. Przez „osoby towarzyszące” rozumiemy osoby, które razem z Tobą, dzięki weryfikacji przy
      Panelu Twojej karty płatniczej, wchodzą do Sklepu Auchan Go. Osoby towarzyszące nie używają
      swojej karty płatniczej przy wejściu do Sklepu Auchan Go. W takiej sytuacji obowiązuje zasada
      „jedna karta płatnicza to jeden rachunek” – oznacza to, że wszelkie Towary zabrane ze Sklepu
      Auchan Go przez Ciebie i Twoje osoby towarzyszące, będą traktowane jako kupione przez
      Ciebie. Towary te zostaną doliczone do Twojego rachunku i płatność za nie będzie pobrana ze
      środków na rachunku powiązanym z kartą płatniczą, którą zweryfikowałeś/-aś przy wejściu do
      Sklepu Auchan Go.
    3. Wszystkie osoby towarzyszące muszą stosować się do zasad zakupów w Sklepie Auchan Go,

      które opisaliśmy w rozdziale 3 Regulaminu.

  5. ZAWARCIE UMOWY I DOKUMENT SPRZEDAŻY

    1. Umowa sprzedaży, którą z nami zawierasz, dotyczy Towarów, które zabierasz ze sobą
      wychodząc ze Sklepu Auchan Go. Jeśli robisz zakupy w grupie, umowa sprzedaży, którą z nami
      zawierasz, dotyczy też Towarów, które Twoje osoby towarzyszące zabierają ze sobą wychodząc
      ze Sklepu Auchan Go.
    2. Umowa sprzedaży Towarów zostaje zawarta z chwilą opuszczenia Sklepu Auchan Go z
      Towarami, o których mowa w pkt 5.1 przez Ciebie lub – jeśli robisz zakupy w grupie – przez
      ostatnią osobę z Twojej grupy. Jeżeli jednak ze względów technicznych system obsługujący
      Sklep Auchan Go nie będzie w stanie podsumować Twoich zakupów z chwilą opuszczania
      Sklepu Auchan Go, to do zawarcia umowy sprzedaży Towarów dochodzi z chwilą, gdy system
      podsumuje Twoje zakupy, co potwierdzimy przesłaniem Ci SMS-a z linkiem do elektronicznego
      paragonu. Jeśli problemy techniczne lub awaria uniemożliwią podsumowanie Twoich zakupów
      przez system obsługujący Sklep Auchan Go, możemy skontaktować się z Tobą (np. telefonicznie,
      SMS-em) w celu rozliczenia zakupów.
    3. Jeżeli opuścisz Sklep Auchan Go, ponowne wejście do Sklepu i odłożenie na miejsce już
      kupionego, ale niechcianego Towaru nie spowoduje anulowania zawartej umowy ani zwrotu
      ceny pobranej za ten Towar. Jeśli jednak Towar jest wadliwy i z tego powodu chcesz go zwrócić,
      zgłoś nam reklamację (rozdział 8 Regulaminu).
    4. Po opuszczeniu przez Ciebie (a jeśli robisz zakupy w grupie – przez ostatnią osobę z Twojej
      grupy) Sklepu Auchan Go:

      1. otrzymasz na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego SMS z linkiem do
        elektronicznego paragonu. Taki paragon elektroniczny jest wystawiany przez specjalną
        kasę fiskalną, zgodną z aktualnymi przepisami – jest on tak samo ważny, jak tradycyjny
        wydruk z kasy fiskalnej;
      2. z rachunku powiązanego z kartą płatniczą, użytą przez Ciebie w celu wejścia do Sklepu
        Auchan Go, zostanie automatycznie pobrana płatność za zakupy.
        Czynności opisane w ppkt 5.4.1-5.4.2 następują od razu po opuszczeniu przez Ciebie Sklepu
        Auchan Go, chyba że ze względów technicznych system obsługujący Sklep nie będzie w stanie
        podsumować Twoich zakupów – wówczas czynności opisane w ppkt 5.4.1-5.4.2 następują
        natychmiast po usunięciu problemów technicznych.
    5. Paragon fiskalny z NIP-em kupującego jest fakturą, jeśli kwota należności ogółem nie
      przekracza 450 zł (tzw. faktura uproszczona). W przypadku takich paragonów – zgodnie z
      przepisami podatkowymi – nie wystawiamy dodatkowo „pełnych” faktur. Jeśli podałeś/-aś NIP
      na Panelu,
      a kwota należności ogółem za zakupy przekracza 450 zł, w celu otrzymania faktury skontaktuj
      się z nami (będziemy potrzebowali pełnej nazwy i adresu, żeby wystawić fakturę).
    6. Jeśli jesteś konsumentem, ale potrzebujesz imiennej faktury do paragonu, skontaktuj się z
      nami.
  6. ZAPŁATA ZA ZAKUPY

    1. Za zakupy w Sklepie Auchan Go możesz zapłacić tylko aktywną (ważną) kartą płatniczą.
      Płatność jest pobierana automatycznie, bezpośrednio po podsumowaniu przez system Twoich
      zakupów,
      z rachunku powiązanego z kartą płatniczą, której użyłeś/-aś w celu wejścia do Sklepu Auchan
      Go.
    2. Twoim obowiązkiem jest zapewnienie na rachunku powiązanym z kartą płatniczą, z której ma
      nastąpić płatność, wystarczających środków do pokrycia należności za zakupy w Sklepie
      Auchan Go.
    3. Jeśli nie uda nam się otrzymać płatności z rachunku powiązanego z Twoją kartą płatniczą
      bezpośrednio po podsumowaniu przez system Twoich zakupów, zablokujemy Ci możliwość

      ponownego wejścia do Sklepu Auchan Go z użyciem tej karty. Blokada trwa do czasu
      otrzymania przez nas całej należności.

    4. W razie nieskutecznej próby pobrania płatności za zakupy, Operator Płatności będzie
      podejmował kolejne próby – nie dłużej niż przez 30 dni od pierwszej, nieudanej próby (chyba że
      wcześniej wycofasz zgodę na wykonanie transakcji płatniczej). Takich prób będzie maksymalnie
      5 dla danej karty płatniczej. Pomiędzy poszczególnymi próbami będą odstępy co najmniej 1 dnia
      roboczego.
    5. Jeżeli pomimo upływu terminu opisanego w pkt 6.4, pobranie należności z karty płatniczej nie
      powiedzie się np. brak środków, nieważna karta płatnicza, spróbujemy skontaktować się z Tobą
      (telefonicznie lub SMS-em) w celu umożliwienia Ci spłaty należności.
    6. Jeśli pomimo podjęcia przez nas działań opisanych w pkt 6.5, nie zapłacisz nam w wyznaczonym
      Ci terminie zaległej należności, możemy zablokować Ci dostęp do Sklepu Auchan Go. W takiej
      sytuacji możemy też podjąć w stosunku do Ciebie działania windykacyjne.
  7. DANE OSOBOWE I BEZPIECZEŃSTWO

    1. W związku z Twoimi zakupami w Sklepie Auchan Go, zbieramy i przetwarzamy Twoje dane
      osobowe, czyli informacje o Tobie, pozwalające Cię zidentyfikować. Niniejsze zapisy dotyczą
      także osób towarzyszących. Gdy w tym rozdziale piszemy „Ty”, mamy na myśli także osobę
      towarzyszącą. Jesteśmy administratorem tych danych osobowych w rozumieniu przepisów o
      ochronie danych osobowych (RODO), czyli decydujemy o celach i sposobach przetwarzania
      danych osobowych.
    2. Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować w każdej sprawie
      dotyczącej przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych i wykonywania praw, które Ci
      przysługują zgodnie z RODO. Z Inspektorem ochrony danych możesz się skontaktować:

      1. listownie na nasz adres siedziby: Auchan Polska sp. z o.o., ul. Puławska 46, 05-500
        Piaseczno (zalecamy dodać dopisek „Inspektor ochrony danych”);
      2. e-mailowo na adres: daneosobowe@auchan.pl
    3. Dane, które przetwarzamy w związku z prowadzeniem sprzedaży w Sklepach Auchan Go
      obejmują:

      1. unikalny identyfikator Twojej karty płatniczej;
      2. wój numer telefonu i – jeśli dotyczy – Twój NIP oraz dane do faktury;
      3. Twój wizerunek, gdy znajdujesz się wewnątrz Sklepu Auchan Go;
      4. dane na temat zakupów, w tym czas przebywania w Sklepie, informacje o tym, czy
        kupujesz w grupie albo pojedynczo; zakupione Towary i ich liczba; kwota i status
        płatności;
      5. dane dotyczące ewentualnych reklamacji.
    4. System Sklepu Auchan Go jest dostarczany i obsługiwany przez naszego dostawcę
      technologicznego – firmę TRIGO VISION LTD (adres: 150 Menachem Begin Road, Tel Aviv, Israel).
      Do tej firmy trafiają, poprzez zabezpieczone połączenie internetowe, informacje o Twojej
      „postaci wektorowej” wraz z przypisaną do tej postaci aktywnością w Sklepie Auchan Go m.in.
      ruchy i gesty, ścieżka poruszania się, podnoszone i odkładane Towary. Przetworzenie Twojego
      wizerunku, widocznego dla naszych kamer, do „postaci wektorowej”, czyli zestawu wybranych
      punktów w przestrzeni Sklepu, odzwierciedlających w sposób ogólny zarys Twojej sylwetki
      odbywa się na miejscu, w Sklepie Auchan Go . Następuje to dzięki zainstalowanemu w Sklepach
      Auchan Go specjalnemu systemowi komputerowemu.
    5. Poza specjalnym systemem kamer służących do obsługi inteligentnego systemu, w Sklepach
      Auchan Go używamy również klasycznych kamer monitoringu wizyjnego w celach opisanych
      w ppkt 7.7.4.
    6. Twój rzeczywisty wizerunek, utrwalony przez kamery w Sklepie Auchan Go (nagrania z kamer
      monitoringu wizyjnego i nagrania z kamer obsługujących inteligentny system), przechowujemy

      tylko my – nie dłużej niż przez 1 miesiąc.

    7. Dane osobowe przetwarzamy w następujących celach:
      1. zawarcia i wykonania z Tobą umowy sprzedaży Towarów z asortymentu Sklepu Auchan
        Go, jak również przesyłania paragonów drogą smsową
      2. realizacji obowiązku prawnego wynikającego z przepisów podatkowych w przypadku
        wystawienia faktury;
      3. rozpatrywania reklamacji;
      4. zapewnienia bezpieczeństwa w Sklepie Auchan Go, ochrony naszego mienia oraz
        ustalania roszczeń, dochodzenia roszczeń i obrony przed nimi;
      5. rejestracji w naszym systemie na podstawie Twojej zgody;
      6. wysyłania smsów z ankietą satysfakcji.
    8. Jako osoba, której dane dotyczą, masz prawo żądać od nas dostępu do Twoich danych (w tym
      otrzymania od nas ich kopii), ich sprostowania (czyli poprawienia ich, jeśli są nieprawidłowe lub
      nieaktualne), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Masz też prawo sprzeciwić się
      przetwarzaniu Twoich danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych, które nam
      dostarczyłeś/-aś. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie Twoich danych, ale nie
      wpływa to na zgodność z prawem działań, które miały miejsce na podstawie zgody przed jej
      wycofaniem.
    9. Podanie danych osobowych w związku z korzystaniem ze Sklepu Auchan Go jest dobrowolne,
      ale konieczne do robienia zakupów w Sklepie Auchan Go i – w stosownym wypadku – do
      złożenia reklamacji.
    10. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych i Twoich prawach znajdziesz w polityce
      prywatności pod adresem: https://www.auchan.pl/pl/dla-klienta/polityka-prywatnosci
      Informacje o przetwarzaniu danych osobowych są też umieszczone w widocznym miejscu na
      zewnątrz Sklepu Auchan Go.
  8. REKLAMACJE I SPORY

    1. Jeśli masz zastrzeżenia do działania Sklepu Auchan Go (np. Twój paragon jest niezgodny z tym,
      co faktycznie kupiłeś/-aś), lub do kupionych przez Ciebie Towarów, możesz złożyć do nas
      reklamację.
    2. Reklamacje dotyczące Towarów rozpatrujemy zgodnie z powszechnie obowiązującymi
      przepisami prawa, w tym przepisami ustawy o prawach konsumenta dotyczącymi niezgodności
      Towaru z umową (jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą jednoosobowym na
      prawach konsumenta) lub przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi (jeśli robisz zakupy w
      imieniu organizacji lub jako firma inna niż przedsiębiorca jednoosobowy na prawach
      konsumenta). Więcej informacji o zasadach naszej odpowiedzialności związanej z reklamacją
      Towarów znajdziesz w informatorze zamieszczonym na stronie www.auchan.pl.
    3. Reklamację możesz wnieść w dowolny sposób umożliwiający nam zapoznanie się z nią, w tym:
      1. przez formularz reklamacyjny dostępny na stronie internetowej www.auchan.pl;
      2. e-mailowo na adres: kontakt@auchan.pl;
      3. listownie na nasz adres siedziby: Auchan Polska sp. z o.o., ul. Puławska 46, 05-500
        Piaseczno (zalecamy dodać dopisek: „Reklamacja – Sklep Auchan Go”).
    4. Twoją reklamację rozpatrzymy i odpowiemy na nią nie później niż w ciągu 14 dni od jej
      otrzymania.
    5. Jeśli nie powiesz nam, w jaki sposób chcesz otrzymać odpowiedź na reklamację, udzielimy jej
      w sposób odpowiadający sposobowi wniesienia przez Ciebie reklamacji (np. jeśli reklamacja
      wpłynęła do nas e-mailem, odpowiemy e-mailem).
    6. Istnieją pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie

      z nich zależy od zgodnej woli Twojej i naszej. Jeśli jesteś konsumentem, zgadzamy się na
      przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów
      konsumenckich przez Inspekcję Handlową. Wniosek o wszczęcie takiego postępowania składa
      się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej właściwego ze względu na miejsce
      wykonywania przez nas działalności gospodarczej (np. ze względu na lokalizację Sklepu Auchan
      Go). Jeśli jesteś konsumentem, zgadzamy się też na rozstrzygnięcie sporu przez stały sąd
      polubowny przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje
      o procedurach pozasądowego rozwiązywania sporów stosowanych przez Inspekcję Handlową
      oraz o stałych sądach polubownych przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej
      znajdują się na stronach internetowych poszczególnych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji
      Handlowej: województwo dolnośląskie – wiih.ibip.wroc.pl, województwo kujawsko-pomorskie
      – www.wiih.com.pl, województwo lubelskie – www.ihlublin.pl, lubuskie – www.ihgorzow.ires.pl,
      województwo łódzkie – www.wiih.lodz.pl, województwo małopolskie – www.krakow.wiih.gov.pl,
      województwo mazowieckie – wiih.org.pl, województwo opolskie – opole.wiih.gov.pl,
      województwo podkarpackie – wiih.rzeszow.pl, województwo podlaskie –
      www.bialystok.wiih.gov.pl, województwo pomorskie – www.ihgd.pl, województwo śląskie –
      www.katowice.wiih.gov.pl, województwo świętokrzyskie – www.wiihkielce.pl, województwo
      warmińsko-mazurskie – ih.olsztyn.pl, województwo wielkopolskie – poznan.wiih.gov.pl,
      województwo zachodniopomorskie – wiih.pomorzezachodnie.pl.

    7. Wszelkie zwroty płatności (np. w wyniku uznanej reklamacji) będą następować na rachunek
      powiązany z kartą płatniczą, którą płaciłeś/-aś za zakupy, chyba że uzgodnimy z Tobą inny
      sposób zwrotu płatności.
  9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. Możemy zmienić Regulamin z ważnej przyczyny. Zmiana Regulaminu może nastąpić tylko ze
      skutkiem na przyszłość (nie działa wstecz) i tylko w zakresie uzasadnionym tą ważną przyczyną.
      Ważną przyczyną zmiany Regulaminu jest:

      1. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich interpretacji stosowanej
        przez sądy lub organy władzy publicznej, mająca bezpośredni wpływ na treść
        Regulaminu i skutkująca koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów
        lub ich interpretacji;
      2. wydanie orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu przez sąd lub
        uprawniony organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść
        Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego
        orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu;
      3. rozszerzenie asortymentu Sklepów Auchan Go o produkty podlegające szczególnym
        regulacjom prawnym, wymagającym uwzględnienia ich w Regulaminie;
      4. wprowadzenie w Sklepach Auchan Go działań promocyjnych lub wsparcia sprzedaży,
        skutkujących koniecznością dostosowania do nich Regulaminu;
      5. zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom ze strony
        klientów;
      6. usunięcie ewentualnych omyłek, błędów, niejasności lub wątpliwości
        interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
      7. zmiana w zakresie procedury rejestracji, wejścia do Sklepu Auchan Go lub dokonywania
        zakupów (w tym wprowadzenie nowych lub usunięcie dotychczasowych wymogów
        związanych ze sposobem zachowania się w Sklepie Auchan Go);
      8. zmiana w zakresie nazw, adresów, linków (łączy) lub danych firmowych wskazanych
        w treści Regulaminu;
      9. wprowadzenie nowych metod płatności za zakupy;
      10. usprawnienie obsługi klientów.
    2. O zmianie Regulaminu powiadomimy co najmniej poprzez zamieszczenie stosownej informacji
      Strona 9 z 10
      na Sklepach Auchan Go (w Panelu), prosząc Cię o potwierdzenie zapoznania się ze zmianą i jej
      akceptację. Jeśli nie akceptujesz zmiany Regulaminu, nie korzystaj ze Sklepu Auchan Go. Jeśli
      jesteś klientem zarejestrowanym, możesz w każdym czasie (w tym w związku ze zmianą
      Regulaminu lub bez żadnej przyczyny) usunąć swoją rejestrację (np. kontaktując się z naszym
      Contact Center poprzez e-mail lub telefonicznie).
    3. Dodatkowych informacji na temat Sklepów Auchan Go udziela nasze Biuro Obsługi Klienta. Jest
      ono dostępne:

        9.3.1. pod numerem infolinii: 444 02 22 (czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach
        od 08.00 do 22.00, za wyjątkiem świąt innych niż zwykłe niedziele);
        9.3.2. e-mailowo: kontakt@auchan.pl.
    4. Regulamin podlega prawu obowiązującemu w Polsce.