Skarbonka – zmiany w regulaminie Programu lojalnościowego “Skarbonka”.

Szanowni Państwo,

pragniemy poinformować, o zmianach w Programie lojalnościowym Skarbonka, które wejdą w życie z dniem 06.10.2022 r.

1) Nastąpi zmiana progów statusowych dla statusu Złotego oraz Platynowego. Aby osiągnąć status Złoty należy uzbierać 5000 punktów statusowych zamiast 3500 w ciągu 12 miesięcy, dla statusu Platynowego należy uzbierać 10 000 punktów zamiast 7500 w ciągu 12 miesięcy.

2) 5% rabatu na Konto Skarbonka dla posiadaczy Konta Skarbonka Duża Rodzina zostanie zastąpione 5% na produkty marki Auchan oznaczone logo czerwonego lub czarnego ptaka (rudzika) Auchan oraz gwarantowanym minimalnym statusem Złotym dla wszystkich posiadaczy ww. karty.

3) Dla posiadaczy Konta Skarbonka Senior przestanie obowiązywać dodatkowy 5 % rabat na Konto Skarbonka za zakup produktów marki własnej Auchan oznaczonych logo ptaka (rudzika) Auchan lub zielonego kciuka.

Dodatkowo informujemy, że stary typ Karty Skarbonka (w kolorze zielonym, o numerze rozpoczynającym się cyframi 290), traci swoją ważność z dniem 31.12.2022 r. Po tej dacie karta ta zostanie zablokowana. Użytkownik powinien do dnia 31.12.2022 r. dokonać bezpłatnej migracji starej karty na nową.

Migrację można przeprowadzić na trzy sposoby:

  1. Nw Punkcie Obsługi Klienta – wypełniając formularz;
  2. Nw Aplikacji Mobilnej Auchan – postępując wg instrukcji wyświetlanej w aplikacji;
  3. Ninfolinię o nr 22 444 02 22

Dotychczas zgromadzone przez Państwa środki na koncie Skarbonka zachowują ważność i można nimi dysponować zgodnie z regulaminem.

Zmiany w Programie lojalnościowym “Skarbonka”, o których mowa powyżej, będą obowiązywać od 06.10.2022 r. W związku z powyższym w dniu 06.10.2022 r. ulegnie zmianie Regulamin Programu lojalnościowego “Skarbonka”. W nowym regulaminie znajdą Państwo m.in. szczegółowe informacje o statusach konta i związanych z nimi korzyściach.

Pełna treść nowego regulaminu znajduje się tutaj: nowy regulamin Programu lojalnościowego “Skarbonka”

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo na adres: kontakt@auchan.pl lub telefonicznie na numer: 22 444 02 22, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00, a w soboty i niedziele od 8:00 do 20:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego Państwo korzystają).

W przypadku braku akceptacji zmiany regulaminu, powinni Państwo w ciągu 14 dni od przesłania Państwu niniejszego powiadomienia wypowiedzieć uczestnictwo w Programie lojalnościowym “Skarbonka”. Oświadczenie o wypowiedzeniu uczestnictwa w Programie, wraz ze wskazaniem numeru Karty Skarbonka, można złożyć:

  1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@auchan.pl;
  2. w Punkcie Obsługi Klienta w dowolnym Sklepie Auchan;
  3. poprzez usunięcie konta Skarbonka w Aplikacji Mobilnej Auchan lub na stronie www.auchan.pl.

Niezależnie od powyższego, każdy Uczestnik może wypowiedzieć swoje uczestnictwo w Programie lojalnościowym “Skarbonka” na zasadach przewidzianych w § 6 ust. 1 Regulaminu.

Z wyrazami szacunku
Zespół Auchan Polska sp. z o.o.