FAQ
Znajdź
Aplikacja Mobilna Auchan
Informacje o tym jak korzystać z aplikacji mobilnej można znaleźć tutaj
Najczęściej zadawane pytania
Aby zarejestrować kartę Skarbonka konieczne jest posiadanie konta cyfrowego Auchan, które w wygodny sposób można założyć w aplikacji. Poniżej znajdziesz informację krok po kroku jak zalogować się lub założyć konto w aplikacji Auchan i zarejestrować kartę Skarbonka.
1. Wybierz zakładkę Konto w prawym dolnym rogu.
2. Wybierz UTWÓRZ LUB DODAJ KARTĘ.
3. Zaloguj się lub utwórz konto. W przypadku tworzenia nowego konta konieczne będzie podanie: adresu e-mail, hasła, imienia, nazwiska oraz daty urodzin. Jeśli posiadasz już konto wystarczy podać adres e-mail oraz hasło, jeśli jesteś zalogowany przejdź do punktu 4.
4. Utwórz lub dodaj kartę: - DODAJ ISTNIEJĄCĄ KARTĘ -> zeskanuj kod kreskowy lub przepisz 13 cyfrowy kod z plastikowej karty lub - UTWÓRZ NOWĄ KARTĘ CYFROWĄ.
5. Wypełnij wymagane przez system pola i kliknij ZATWIERDŹ.
6. GOTOWE karta Skarbonka została dodana do Twojego konta.
1. Wybierz zakładkę Konto w prawym dolnym rogu.
2. Wybierz UTWÓRZ LUB DODAJ KARTĘ.
3. Zaloguj się lub utwórz konto. W przypadku tworzenia nowego konta konieczne będzie podanie: adresu e-mail, hasła, imienia, nazwiska oraz daty urodzin. Jeśli posiadasz już konto wystarczy podać adres e-mail oraz hasło, jeśli jesteś zalogowany przejdź do punktu 4.
4. Utwórz lub dodaj kartę: - DODAJ ISTNIEJĄCĄ KARTĘ -> zeskanuj kod kreskowy lub przepisz 13 cyfrowy kod z plastikowej karty lub - UTWÓRZ NOWĄ KARTĘ CYFROWĄ.
5. Wypełnij wymagane przez system pola i kliknij ZATWIERDŹ.
6. GOTOWE karta Skarbonka została dodana do Twojego konta.
Zwroty towarów zakupionych w sklepie objęte są Regulaminem zamieszczonym na stronie Regulamin
Cyfrowego Konta Auchan oraz sklepu internetowego Zakupy.Auchan.pl
Umożliwiamy zwroty towarów pełnowartościowych, nieużywanych, niezniszczonych, w oryginalnym opakowaniu które nadają się do ponownej sprzedaży. Termin przydatności do spożycia / użycia nie może być krótszy niż 7 dni. Produkty wymagające zachowania ciągu chłodniczego tzn. produkty świeże, mrożone oraz produkty przedpłacone nie są objęte powyższym Regulaminem.
Zakupione artykuły można zwrócić w dowolnym sklepie pod warunkiem, że jest sklep ten oznaczony identycznym logo jak sklep w którym dokonano zakupu np. produkt zakupiony w Hipermarket Auchan Piaseczno można zwrócić w Hipermarket Auchan Łomianki.
Procedurą zwrotu objęte są produkty zakupione w ciągu 30 dni od daty ich zakupu, a w przypadku zeskanowania karty Skarbonka podczas transakcji – bezterminowo (spełniających warunki Regulaminu).
W celu dokonania zwrotu produktu należy zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta w hipermarkecie lub w supermarkecie bezpośrednio do pracownika obsługującego kasę gdzie pracownik Auchan oceni czy zostały spełnione warunki zwrotu.
Umożliwiamy zwroty towarów pełnowartościowych, nieużywanych, niezniszczonych, w oryginalnym opakowaniu które nadają się do ponownej sprzedaży. Termin przydatności do spożycia / użycia nie może być krótszy niż 7 dni. Produkty wymagające zachowania ciągu chłodniczego tzn. produkty świeże, mrożone oraz produkty przedpłacone nie są objęte powyższym Regulaminem.
Zakupione artykuły można zwrócić w dowolnym sklepie pod warunkiem, że jest sklep ten oznaczony identycznym logo jak sklep w którym dokonano zakupu np. produkt zakupiony w Hipermarket Auchan Piaseczno można zwrócić w Hipermarket Auchan Łomianki.
Procedurą zwrotu objęte są produkty zakupione w ciągu 30 dni od daty ich zakupu, a w przypadku zeskanowania karty Skarbonka podczas transakcji – bezterminowo (spełniających warunki Regulaminu).
W celu dokonania zwrotu produktu należy zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta w hipermarkecie lub w supermarkecie bezpośrednio do pracownika obsługującego kasę gdzie pracownik Auchan oceni czy zostały spełnione warunki zwrotu.
Dziękujemy za zainteresowanie pracą w Auchan Polska sp. z o.o. Niezmiernie nam miło, że chcesz do nas dołączyć. Informujemy, że aplikacji kandydatów nie gromadzimy za pomocą social media oraz e-mail. Prosimy o aplikowanie na wybrane stanowisko poprzez stronę https://www.auchan.pl/pl/job-offers. Życzymy powodzenia w rekrutacji!
Nasze sklepy oferują możliwość korzystania ze sprzedaży na raty. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na podstronie poszczególnego sklepu: https://www.auchan.pl/pl/dla-klienta/Uslugi-finansowe-Oney.
Wszystkie regulaminy aktualnie trwających promocji i akcji handlowych dostępne są tutaj
W Auchan akceptujemy płatności gotówką, walutą Euro, kartami płatniczymi, kartami podarunkowymi, usługą płatności mobilnej BLIK, bonami Auchan, bonami Sodexo, Cheque Dejeuner, Cadhoc, Bonus, talonem za kaucje z butelek, kredytem ratalnym, usługą Oney Raty
Jeśli znasz kod kreskowy z opakowania danego produktu, możemy pomóc Ci ze sprawdzeniem jego dostępności w konkretnych lokalizacjach. Zadzwoń na 22 444 02 22 lub napisz e-mail do kontakt@auchan.pl
Najlepszym sposobem na sprawdzenie obecności konkretnego produktu w sklepie jest udanie się do niego. W ten sposób zyskasz pewność, że nikt nie ubiegnie Cię przed jego zakupem, a Nasi pracownicy chętnie pomogą z wyborem w razie wątpliwości. Zawsze możesz też liczyć na nasz Zespół Obsługi Klienta i w razie problemów z odnalezieniem produktu spytać o niego pracownika Punktu Obsługi Klienta. Na Twoje pytania z przyjemnością odpowiemy również pod numerem telefonu 22 444 02 22 i adresem e-mail kontakt@auchan.pl
Program Lojalnościowy Skarbonka - pomoc
Zakupy Online - pomoc
Najczęściej zadawane pytania na temat portalu zakupy.auchan.pl dostępne tutaj
Zero waste - zakupy do opakowania Klienta
Decydując się na zapakowanie zakupionego w działach z obsługą: Sery, Wędliny, Bazarek sklepów Auchan towaru w opakowanie własne, Klient akceptuje fakt, iż towar ten nie podlega zwrotowi z uwagi na zasady higieny i bezpieczeństwa żywności.
Klient jest odpowiedzialny za Opakowanie, które przynosi, w tym za jego zdatność do dopuszczenia do kontaktu z żywnością, czystość, szczelność oraz sposób zamknięcia.
Zakupy są pakowane do Opakowania Klienta, na jego wyraźne życzenie i jego wyłączną odpowiedzialność.
Sklep w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem z Opakowania oraz jego używaniem w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszych zasad.
Sklep w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, nie bierze odpowiedzialności za Opakowania wnoszone przez Klientów na teren Sklepu.
W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszych zasad właściwe jest prawo polskie, w szczególności przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Zasady wchodzą w życie z dniem:
* dla Auchan Warszawa Wola - od 01/01/2018 (wyłącznie Bazarek)
* dla Auchan Piaseczno - 12/06/2019 (wyłącznie dział Sery i Wędliny)
* dla pozostałych hipermarketów, supermarketów i sklepów osiedlowych Auchan - od 01/08/2019 (działy z obsługą: Sery, Wędliny, Bazarek).
Zasady są dostępne również w Punkcie Obsługi Klienta, oraz w działach zobsługą: Sery, Wędliny, Bazarek.
W trosce o środowisko naturalne oraz odpowiadając na życzenia Klientów, Auchan wprowadza możliwość robienia zakupów do opakowań wielokrotnego użytku klienta w duchu Zero Waste (“zero śmieci”). Możliwość skorzystania z opakowań wielokrotnego użytku jest dostępna w sklepach Auchan wyłącznie w działach z obsługą: Sery, Wędliny, Bazarek.
Opakowania i pojemniki wielokrotnego użytku (dalej: „Opakowania”) mogą zostać przyniesione przez Klienta - nowe lub uprzednio używane (dalej: „Opakowania Klienta”).
Opakowanie Klienta musi nadawać się do dopuszczenia do kontaktu z żywnością, być czyste i nieuszkodzone.
Opakowanie Klienta nie może stanowić zagrożenia dla zdrowia człowieka oraz powodować niemożliwych do przyjęcia zmian w składzie żywności.
Opakowania przy kolejnych zakupach mogą być wykorzystywane zgodnie z zasadami postępowania dla Opakowań Klienta.
Jeżeli Klient chce zapakować towar, zakupiony w dziale Sery, Wędliny - tradycja (z obsługą) we własne opakowanie, powinien poinformować o tym fakcie pracownika Ochrony przed wejściem na teren sklepu.
Pracownik Ochrony naklejka na Opakowanie Klienta naklejkę „Zrównoważony rozwój. Redukuję opakowania”, zaświadczająca, że jest to Opakowanie własne Klienta.
Jeżeli Klient dokonuje zakupów do własnego opakowania (oklejonego przez Ochronę) powinien poinformować o tym pracownika Działu. Jeśli Klient nie zgłosił własnego opakowania pracownikowi Ochrony, może poprosić o jego oklejenie pracownika Działu, w którym dokonuje zakupów ZERO WASTE.
Towary z Działów pakowane są do Opakowań wyłącznie przez pracownika Działu.
Pracownik Działu ma prawo odmówić zapakowania produktu w Opakowanie Klienta niezgodne z niniejszymi zasadami, a w szczególności, gdy Opakowanie zostanie uznane przez pracownika za brudne, uszkodzone lub nienadające się do dopuszczenia do kontaktu z żywnością, ze względu na zasady higieny i bezpieczeństwa. W takim przypadku Klient może skorzystać z bezpłatnych opakowań jednorazowych w dziale.
Każdorazowo, w przypadku Opakowania Klienta, pracownik Działu wytaruję wagę, aby masa Opakowania nie wliczała się w cenę produktu.
Na Opakowaniu Klienta zostanie naklejona etykieta cenowa, która stanowi podstawę płatności przy kasie.
Naklejka nie musi być naklejana za każdym razem (może być naklejona raz i widnieć na opakowaniu tak długo, aż będzie widoczna).
Jeśli poprzednio naklejona naklejka jest nieczytelna lub znacznie uszkodzona, Klient powinien zwrócić się do pracownika Ochrony o ponowne oklejenie pojemnika/opakowania przed wejściem na teren sklepu.